خرید و قیمت صندل مکرومه بافی مدل گیس در سایز مناسب و رنگ دلخواه شما

صندل مکرومه بافی شخصی برای حفاظت از پا در برابر خطرات بوده و دارای انواع متعددی است، تنوع رنگی آن ها نیز بالا می باشد.

برای خرید صندلی طبی کلیک کنید .
قیمت صندل مکرومه بافی

قیمت صندل مکرومه بافی

قبل از هر چیز باید به این نکته دقت کنیم که مکرومه بافی به چه چیزی گفته می شود؟ در حالت کلی مکرومه بافی یعنی هنری که به واسطه ای گره زدن نخ ها باعث به وجود آمدن ردیف و شکل های زیبایی می شود.

این هنر ها دارای کاربرد بسیار زیادی هستند و از گذشته تا به حال خانم ها در تولید انواع مصنوعات مختلف با استفاده از این نخ ها و گره زدن آن ها فعالیت داشته اند.

امروزه انواع مختلف صندل ها و حتی کیف های مکرومه نیز تولید می شوند و زیر شاخه ای از این هنر بسیار زیبا می باشند، امروزه طرفداران اجناس بسیار زیاد بوده و به عنوان کالایی درجه یک برای گرمای تابستان در نظر گرفته می‌ شوند همچنین استایل جذابی را در تابستان برای مصرف کننده ها به وجود می آورند.

مدل های زیادی از انواع این صندل به صورت ست می باشند در فروشگاه های مجازی و حضوری به چشم می‌ خورند معمولاً آن ها با زیبایی تمام تولید می شوند و توجه خریداران را به خود جلب می کنند.

استفاده از صندل های مکرومه بافی برای فصل تابستان و بیرون از خانه برای خانم ها به وفور انجام می‌ شود، این صندل ها در نوع تابستانه و بهاره عرضه می‌ شوند و برای دورهمی و مهمانی های مختلف مناسب می باشند.

زیره مورد استفاده در این صندل ها معمولاً با جنس چرم مصنوعی تولید می شود و دارای استحکام بسیار زیادی است، ‏ نخ هایی که جهت تولید رویه این صندل ها به کار برده می‌ شوند نیز مرغوب هستند و با تناژ رنگی زیادی عرضه می گردند، این رنگ‌ ها شکیل و زیبا هستند و باعث خلق انواع صندل های با کیفیت و شیک می گردند.

بعضی از این نخ ها ترکیباتی از رنگ های یاسی و بنفش را دارا بوده و باعث به وجود آمدن بهترین جلوه برای صندل ها می شوند و دارای راحتی بسیار زیادی هستند.

گاه حین راه رفتن متوجه کیفیت صندل ها خواهید شد و به این نکته دست پیدا می کنید که اجناس دست ساز نسبت به نوع صنعتی از مرغوبیت بالاتری برخوردار بوده و طول عمر بیشتری دارند.

استفاده از صندل ها در گرمای تابستان به مصرف کننده ها حس خوبی می دهد چرا که با خنک سازی پا ها و راحتی پا می توان تمامی فعالیت های کاری خود را در بیرون از منزل انجام داد.

معمولاً جهت طراحی و تولید این محصولات زیرهکهای آماده ای در بازار وجود دارند که با استفاده از اجناس اصلی تولید شده اند، آن ها به صورت چرمی و پلاستیکی وجود دارند و انتخاب هر کدام از این محصولات کاملا سلیقه‌ ای است، آن ها برای استفاده روزمره مناسب بوده و معمولا پاشنه های این صندل ها تخت می باشد.

هنر مکرومه بافی زیبا و ظریف بوده و به دقت زیادی احتیاج دارد، آن ها باعث خلق بهترین صندل ها می شوند و تنوع رنگی این کالا باعث ست کردن آن ها با دیگر لباس ها می شود، همچنین دوام این نخ ها بسیار بالا بوده و به راحتی دچار پارگی نمی شود.

استفاده از صندل های مکرومه برای بیرون منزل صورت می‌ گیرد و با انعطاف مناسبی که دارند باعث به وجود آمدن زانو درد و عارضه های دیگر در پا و بدن نمی شوند.

راحتی بالا و تنوع رنگی این محصولات نزد مصرف کننده ها بسیار حائز اهمیت می باشد و خانم ها تنوع رنگی آن را به با دیگر لباس ها ست می کنند.

به جرأت می‌ توان گفت که صندل های مکرومه جزو پر فروش‌ ترین صندل ها شناخته می‌ شوند و در فصل تابستان بالاترین میزان فروش را به خود اختصاص می‌ دهند.

آن ها بسیار نرم و راحت هستند و حتی قابلیت شست و شو دارند این کالا به راحتی با انواع شوینده های مختلف تمیز می شوند و چون وزن سبکی دارند نزد مصرف کننده ها از محبوبیت ویژه‌ ای برخوردار هستند.

معمولاً صندل های تریکو کمتر از یک کیلوگرم وزن دارند و زیره های آن ها نیز باعث می‌ شود تمامی کف پا مورد پوشش قرار بگیرد، در نتیجه ستون فقرات را در بهترین حالت قرار می دهند و از فشار آمدن به پاشنه و پنجه پا جلوگیری می کنند.

خانم های خوش سلیقه ای که قبل از هر چیز به سلامتی پای خود اهمیت زیادی می دهند، می توانند صندل های مکرومه را با رنگ های شاد خریداری کنند، این کار باعث بهتر شدن روحیه مصرف کننده نیز می‌ شود.

همچنین آن ها بسیار تمیز هستند و به‌ راحتی آلودگی‌ ها از روی سطوح این دمپایی ها پاک می شود، در نتیجه از انتشار دادن آلودگی جلوگیری می کنند.

با استفاده از صندل های مکرومه بافی می توان خستگی را در پا ها از بین برد، آن ها راحت هستند و فرآیند های کاری با بهترین شکل ممکن صورت می‌ گیرد، این محصول همچنین دارای سایز های مختلفی است و هر کسی با توجه به پای خود می تواند خرید این کالا را انجام دهد، معمولا خرید آن ها نیز به شکل ها و روش های مدرن و سنتی صورت می گیرد.

جهت طراحی و تولید این محصولات از نخ های درجه یک استفاده می شود، این نوع از صندل ها سایز بزرگی داشته و خیلی زود گره های زیبایی روی آن ها ایجاد می گردد، در حالت کلی جنس ابریشمی این نخ ها بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

همان طور که قبلا گفتیم صندل مکرومه با هنر دست طراحی و تولید می شود، برای این کار ابزار های مختلفی در دسترس می باشد و انواع کار های دستی معمولاً کیفیت و دوام بالاتری را دارا هستند و محبوبیت بیش از حد این صندل ها باعث فروش بیشتر شده و این گزینه به خاطر طول عمر بالای صندل های مکرومه می باشد.

انواع کالا های دستی نسبت به دیگر جنس های صنعتی کمی گران تر هستند و این گرانی بخاطر صرف زمان و هزینه ای است که صرف تولید این محصولات می شود، همچنین کیفیت آن ها نیز بسیار مورد پسند واقع می شود.

خرید و قیمت صندل مکرومه بافی مدل گیس در سایز مناسب و رنگ دلخواه شما

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *