صندل مردانه طبی

صندل مردانه طبی .استفاده از کفش های مناسب برای پیاده روی های طولانی مدت در سلامت بدن تاثیر بسیار زیادی دارد و صندل مردانه طبی یکی از مناسب ترین این کفش ها است که با قیمت مناسب و در انواع مختلف سایز در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

برای خرید صندلی طبی کلیک کنید .
صندل مردانه چرم طبیعی

صندل مردانه طبی

برای فصول مختلف سال کفش های متفاوتی وجود دارد و صندل یکی از مناسب ترین کفش ها برای فصل تابستان می باشد که مزایای استفاده از آن بسیار زیاد است و به خصوص نوع طبی آن به دلیل کمک بسیار زیادی که به سلامت بدن چه می کند نقش بسیار موثری در سلامت پا و ستون فقرات ایفا می کند.

صندل مردانه طبی یکی از انواع مختلف این صندل ها است که جنس های مختلفی دارد و هر یک از این محصولات در ویژگی طبی بودن اشتراک دارند که این ویژگی به زیره آنها مرتبط است به این ترتیب که زیره در این محصول طراحی ویژه دارد تا قوس کف پا را به طور کامل پوشش داده و به این ترتیب فشاری که از پاها به ستون فقرات وارد می شود به حداقل برسد.

این نوع صندل ها مزیت های زیادی دارند مثلا از بو گرفتن پا جلوگیری می کنند و راه رفتن با آنها بسیار راحت است همچنین نمونه‌های بسیار مختلفی دارند به عنوان مثال برخی از آنها ساده بوده و برخی دارای بند پشتی هستند علاوه براین نمونه های بند انگشتی این محصول هم وجود دارد و برخی کاملاً جلو باز می باشند بنابراین تولید کننده با توجه به سلیقه و دسترسی به مواد اولیه در دسترس اقدام به عرضه نوع به خصوص از این صندل کرده است و آن را به مشتریان خود ارائه می کند.

زیره به کار رفته در این صندل برخلاف نمونه های قدیمی و غیر طبی نرم نبوده و البته بیش از اندازه سفت نیز نمی باشد و همین مسئله باعث شده است که برخی از افراد نسبت به سفت بودن آن گلایه کنند اما ویژگی کفی طبی سفت بودن نسبی آن است در غیر این صورت قوس پا به طور کامل پر نخواهد شد و هیچ تاثیری برای سلامت اسکلت بدن نخواهد داشت.

از ویژگی های این صندل ها تنوع سایز آنها است و به این ترتیب افراد با سایزهای مختلف پا امکان دسترسی به سایز مناسب خود را خواهند داشت و این مسئله باعث می شود که از ویژگی طبی بودن این صندل ها بتوان نهایت استفاده را برد و به این ترتیب کمترین فشار را به اسکلت بدن وارد نمود همچنین صندل های مردانه طبی برای کسانی که از درد کمر رنج می برند یا افرادی که به دیسک کمر مبتلا هستند بسیار عالی است و استفاده از این نوع صندل ها پیاده روی را بسیار راحت تر می کند و به درد آنها نمی افزاید.

این صندل ها معمولاً ضخامت در حد ۲ تا ۳ سانتی متر دارند و استفاده از کفی های با ضخامت بیشتر یا کمتر از این یک مقدار مناسب طبی سالم و بی عیب نیست و استفاده از این محصولات توصیه نمی شود همچنین باید از اتصال بخش رویه بسیار محکمی برخوردار باشد که در سال های اخیر از پرس حرارتی برای این کار استفاده می شود ولی در گذشته از دوخت با نخ های مخصوص استفاده می شد در ضمن بهترین نمونه های این صندل ها به لحاظ وزنی سبک هستند و این کمک زیادی به راه رفتن آسان و راحت در افراد خواهد کرد.

این صندل ها دارای طرح های بسیار مختلفی هستند و امروزه دیگر از طرح های سنتی و کلاسیک قدیمی کمتر استفاده می شود چون نمونه های بسیار زیبایی از این محصول وارد بازار شده اند که با خواست و نیاز امروزی تطابق بیشتری دارند علاوه بر این تطابق آنها با استایل و پوشش مردانه بسیار زیاد است و به این شکل نمونه های تولید شده مورد کاربرد نسل امروز نیز قرار می گیرند.

جنس زیره این صندل ها اغلب پلی اتیلن بوده که حتماً باید از نوع درجه یک این ماده اولیه استفاده شود تا مقاومت آن در برابر سایش زیاد باشد و حداکثر مقاومت را در برابر فشار از خود نشان دهد همچنین زیره بیش از اندازه نرم نیست چون در این صورت خاصیت ارتجاعی خواهد داشت و راه رفتن با این نوع کفش ها برای استفاده کننده آن راحت تر نخواهد بود چون باعث خستگی زود هنگام می شود.
صندل مردانه طبی مناسب برای پیاده روی های طولانی مدت

صندل مردانه چرم طبیعی

علاوه بر طبی بودن صندل، رویه چرمی این محصول امتیاز بسیار بالایی برای آن محسوب می شود چون داشتن کیفیت بالا رویه از دیگر مسائل بسیار مهم است به این ترتیب که جنس زیره اغلب از مواد باکیفیت بسیار بالا ساخته می شود تا در اثر سایش آسیب نبیند و معمولاً از پلی اتیلن خالص در آن استفاده می گردد تا دچار ترک خوردگی نشود اما بخشی از رویه صندل هم بر زیبایی و هم بر ماندگاری آن بسیار تاثیرگذار است و بهترین رویه از جنس چرم درجه یک و خالص است.

رویه چرمی صندل تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی این محصول خواهد گذاشت و دوام بسیار بالا به آن می دهد همچنین صندل مردانه چرم طبیعی نسبت به صندلی هایی که در آنها از چرم مصنوعی استفاده شده است بسیار ماندگار تر هستند در ضمن واکس پذیری این نوع چرم ها بسیار زیاد است بنابراین با هر بار واکس کردن می توان زیبایی زیادی را در این محصولات ایجاد کرد و آنها را نو نمود.

نمونه های درجه یک این صندل ها دارای کفی طبی هستند و جنس رویه آنها معمولاً از پرم گاو یا گاومیش است و کمتر از چرم گوسفندی از ضخامت کمتری دارد استفاده می شود چون مقاومت آن در برابر عوامل محیطی کمتر است بنابراین زیره طبی و رویه ساخته شده از چرم گاوی باعث تولید یکی از زیباترین صندل ها می شود و ماندگاری آن بسیار زیاد می باشد.

این صندل به دلیل این که از چرم طبیعی ساخته شده تنوع رنگ کی دارد و اغلب در نمونه های مشکی و قهوه ای که رنگ اصلی چرم هستند تولید می شوند و زیبایی آنها نسبت به نمونه های دیگر بسیار بیشتر می باشد هر چند امکان رنگ آمیزی چرم و استفاده از رنگ‌های طبیعی و شیمیایی وجود دارد و همین مسئله باعث شده است که نمونه های رنگی این صندل ها تولید شود و تولید کنندگان می توانند نمونه های بسیار زیبای صندل چرم طبیعی را در رنگهای مختلف آن تولید کنند.

صندل مردانه طبی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *