در بین صندل های مورد استفاده خانم ها، صندل زنانه بندی از محبوب ترین ها است که در مدل های بسیار شیک تولید می شود.

صندل زنانه بندی

برای راحتی بیشتر پاها در فصل گرم سال، صندل یکی از بهترین انواع کفش های زنانه است که از بو گرفتن پا و تعرق در آن جلوگیری می کند علاوه بر این مدل های بسیار متنوعی دارد و حق انتخاب زیادی را به خریداران این محصول می دهد.

صندل زنانه بندی یکی از زیباترین انواع صندل های زنانه بوده که در سایزهای مختلف این محصول توسط تولیدکنندگان طراحی، تولید و عرضه می شود.

انواع مختلف صندل زنانه از لحاظ جنس و طرح با یکدیگر تفاوت دارند ولی در بهترین‌های این محصول جنس رویه یا بندها از چرم درجه یک است که از چرم های سبک برای این کار استفاده می شود.

جنس زیره یا کفی صندل های باکیفیت زنانه از پی یو می باشد که پلی اتیلن با وزن سبک بوده که باعث می شود صندل در نهایت کفش بسیار سبکی و راحتی باشد.

در نمونه های درجه یک این محصول اتصال بسیار محکمی بین رویه صندلی با کفی پی یو وجود داشته باشد و به این ترتیب با استفاده از دستگاه های امروزی این اتصال ایجاد خواهد شد.

تنوع طرح در این صندل ها فوق العاده زیاد است و با استفاده از بند های باریک و پهن امکان ایجاد طرح های مختلف روی رویه صندل وجود دارد همچنین این صندل ها برخلاف کفش های چرم مردانه دارای تنوع رنگ زیادی هستند و این تنوع رنگ، جذابیت آنها را افزایش می دهد.

کفی این صندل ها از نوع پاشنه بلند یا پاشنه کوتاه و تخت می باشد و به این ترتیب این صندل ها نه تنها برای فعالیت‌های روزمره استفاده می شوند بلکه کفش های بسیار مناسبی برای مهمانی ها و مراسم های مجلسی هستند و به راحتی با انواع لباس های شیک مجلسی ست می شوند.

برخی از مدل های این صندل ها دارای بند های زیادی بوده که برخی از آنها حتی به بالاتر از قوزک پا رسیده و حتی ساق پا را نیز پوشش می دهند که از نظر زیبایی منحصر به فرد بوده و جز صندل های مجلسی به شمار می روند.

کفی این صندل ها همان طور که اشاره شد دارد از پلاستیک پی یو ساخته شده است همچنین برخی از نمونه های این کفی ها طبی هستند و به این ترتیب استفاده از این صندل ها باعث ایجاد ناراحتی در ستون فقرات نخواهد شد.

نکته بسیار مهم در انتخاب این صندل ها توجه به جنس رویه آنها است چون همه آنها دارای رویه چرم طبیعی نیستند بلکه گاهی از چرم مصنوعی، پارچه و الیاف مختلف برای ساخت این صندل ها استفاده می شود.

کیفیت انواع این صندل ها با یکدیگر بسیار متفاوت خواهد بود همچنین از نظر قیمت بین آنها تفاوت ایجاد خواهد شد ولی بهترین نمونه های چرمی این محصول نسبت به سایر صندل ها از قیمت بالاتری برخوردارند.

انواع صندل بندی زنانه

از زیباترین و شیک ترین انواع صندل های زنانه نوع بندی آنها را می توان ذکر کرد که بیشترین میزان استفاده توسط خانم ها در فصل تابستان از آنها انجام می شود و نه تنها محصولاتی برای آسایش بیشتر پا هستند بلکه بسیار لوکس و زیبا نیز خواهند بود.

انواع بسیار متفاوتی از صندل بندی زنانه وجود دارد که نه از لحاظ طرح و شکل بلکه به لحاظ جنس نیز با همدیگر بسیار متفاوتند مثلا جنس رویه این صندل ها می تواند متفاوت باشد و این تفاوت در جلسه زیر نیز دیده می شود.

در بین صندل های بندی زنانه تفاوت طرح و رنگ نیز به خوبی مشاهده می شود و از رنگ‌های جذاب برای ساخت این صندل ها استفاده می شود.

این صندل ها دارای کاربردهای زیادی باشند و هم برای کار روزانه به کار روند هم برخی نمونه های آن فوق العاده لوکس بوده و برای مهمانی ها و مجالس کار برده داشته باشند.

انواع مختلف این صندل ها به لحاظ وزن نیز با هم متفاوتند و این مسئله به نوع زیره مورد استفاده در آنها مرتبط است به طوری که در برخی از آنها از پی یو برای ساخت زیر استفاده می شود اما در برخی نمونه ها از پی وی سی معمولی برای ساخت زیره استفاده می گردد.

ضخامت در کفی این صندل ها نیز بسیار متفاوت است و این مسئله نه تنها بر وزن صندل ها تاثیر خواهد گذاشت بلکه کارایی و راه رفتن با آنها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

این محصولات در دو نوع پاشنه بلند و تخت دسته بندی می شوند که نمونه های پاشنه بلند زنانه برای مهمانی ها و مراسم مورد استفاده قرار می گیرند و نوع تخت کاربرد روزمره دارد و از این نظر نیز امکان دسته بندی آنها وجود خواهد داشت.

نمونه‌های مختلف این صندل ها از لحاظ رنگ فوق العاده متنوع هستند و شاهد وجود تنوع رنگ بسیار زیادی برای این کفش های تابستانه هستیم که همین تنوع در رنگ در فروش این صندل ها تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

این نوع صندل ها حتی بر اساس پهنای بندهای آن نیز دسته بندی می شوند به عنوان مثال برخی از این صندل ها دارای بندهای فوق العاده باریک هستند در حالی که نمونه‌های با بند باریک نیز وجود دارد.

در حالت کلی صندل های مجلسی دارای بند باریک هستند و آنهایی که برای کارهای روزمره استفاده می شوند دارای بند پهن هستند تا حرکت و فعالیت و راه رفتن با آنها راحت تر باشد.

از نظر سلامتی انواع این صندل ها به طور کلی در دو دسته معمولی و طبی طبقه بندی می شوند و نمونه هایی که دارای کفی طبی بوده و برای افرادی که از درد ستون فقرات رنج می برند و به سلامت خود اهمیت می دهند.

برای افرادی که مدت زیادی این صندل ها را به پا دارند نوع طبی این محصول بسیار مناسب تر است اما نمونه های معمولی به خصوص آنهایی که دارای پاشنه بلند هستند تنها باید برای مدت محدود مورد استفاده قرار بگیرند.

این صندل های پاشنه بلند بیشتر در مراسم ها و مهمانی ها به کار می روند و کاربرد آن در این مکان ها بیشتر است و همان طور که گفته شد علاوه بر زیبایی صندل نقش آن در بلند قد نشان دادن خانم ها دلایل اصلی استفاده از آن هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *