تولید کننده صندل طبی یا بهره گیری از مرغوب ترین مواد اولیه و طراحی استاندارد، به کار عرضه صندل طبی سایز بزرگ یا سایز کوچک مشغول است. در مرکز فروش صندل طبی می توان نمونه های باکیفیت فراوانی را در طرح و رنگ مختلف مشاهده کرد که برخی زنانه و برخی دیگر مردانه هستند. صندل طبی مردانه ارزان در سایزهای بزرگ تولید می شوند و اغلب از چرم طبیعی برای رویه آن و کفی های طبی ویژه برای قسمت زیرین استفاده خواهد شد.

تولید کننده صندل طبی با کیفیت

بررسی انعطاف پذیری صندل طبی

بررسی انعطاف پذیری صندل طبی حفظ سلامت پاها و نگهداری و مراقبت اصولی از آن ها به یک اصل اساسی در دنیای امروز تبدیل شده است. بی دلیل نیست از پا به عنوان قلب دوم بدن یاد می شود زیرا بروز هر گونه مشکل و یا بیماری در این ناحیه می تواند مختل کننده تمامی فعالیت ها و امور روزانه فرد باشد. برای این منظور استفاده از کفش یا صندل های طبی که مناسب با فرم طبیعی پا همراه با قوس های آن طراحی شده، به افراد مختلف توصیه می شود.

اغلب افراد مایل هستند در روزهای گرم تابستانی به جای کفش از صندل استفاده کنند که به دلیل مصون نگه داشتن پا از تعریق زیاد و در امان ماندن از بروز انواع قارچ های پوستی، راهکار عاقلانه ای محسوب می شود. اگر صندل انتخاب شده به درستی طراحی نشده و فقط زیبایی ظاهری داشته باشد، بدون شک در بلند مدت آسیب های بی شماری به پا وارد خواهد کرد.

صندل های طبی برای همین منظور طراحی و تولید شده اند تا با انعطاف پذیری بالا و ساختار فیزیکی مناسبی که دارند، از پاها به بهترین شکل محافظت کنند. کفی طبی باید در حدی انعطاف پذیری داشته باشد که با برداشتن هر قدم، دقیقا به فرم کف پا در آمده تا هنگام زمین گذاشتن پا، کم ترین فشار را متوجه آن سازد.

یک صندل طبی استاندارد حتما از یک کفی طبی بهره می برد. کفی های طبی با توجه به نوع کارایی از مواد مختلفی ساخته می شوند. به عنوان مثال کسانی که دارای کف پای صاف هستند باید از نوعی کفی طبی استفاده کنند که از فوم سخت ساخته شده و افراد دیابتی از کفی های نازک و نرم استفاده می کنند.

بهترین متریال مورد استفاده در صندل طبی

بهترین متریال مورد استفاده در صندل طبی برای تولید انواع صندل طبی از بهترین متریال استفاده شده تا ضمن زیبایی ظاهری، از پا به خوبی حمایت کرده، نواقص را پوشش دهد و در برطرف کردن ایرادات متداول هنگام راه رفتن، مفید واقع شود. صندل طبی دارای دو بخش بیرونی و داخلی است. بخش بیرونی همان رویه صندل است که قابل مشاهده بوده و زیبایی آن را رقم می زند.

معمولا از چرم طبیعی برای رویه بیرونی صندل استفاده خواهد شد تا ضمن استحکام بالا، از عرق کردن پا جلوگیری کرده و امکان تنفس پا را فراهم سازد. بخش دیگر متریال، به کفی صندل مربوط می شود. کفی باید به طور هم زمان نیاز بیمار را پاسخ داده، از پا حمایت کند و در هر قدم، فشار وارد شده به پا را خنثی سازد.

کفی ها را با توجه به نوع کاربرد از متریال گوناگونی مانند فیبر کربنی، فایبرگلاس و یا ترموپلاست می سازند. هر کدام از این کفی ها برای یک مشکل پا مناسب هستند.

عرضه مستقیم صندل طبی

عرضه مستقیم صندل طبی عرضه مستقیم صندل طبی از سوی مراکز اصلی انواع محصولات ارتوپدی و یا فروشگاه های تامین کننده کفش و صندل طبی انجام می شود. می توان با مراجعه به فروشگاه مرکزی این محصولات، تنوع بالایی از صندل طبی را مشاهده و بر حسب نوع نیاز، سلیقه و بودجه اقدام به خرید آن کرد. مشتریان عمده صندل طبی از تخفیفات خوبی بهره مند شده و آن را ارزان تر از خریدهای جزئی دریافت می کنند.

فروشندگان انواع صندل طبی، دارای دفاتر نمایندگی در سراسر کشور هستند و با توجه به استقبال مصرف کنندگان از خریدهای غیرحضوری، از سایت های اینترنتی فروش هم بهره می برند. می توان کاتالوگ کاملی از محصولات را در طرح، رنگ و مدل های زنانه و مردانه بر روی سایت مشاهده و اقدام به ثبت سفارش آن کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *