تولیدی صندل طبی ارزان در خدمت شما قرار گرفته است تا کفشی بسیار ایده آل و شیک و جذاب و قیمت مناسب را با حذف واسطه ها و قیمت متفاوت تر در اختیار شما قرار دهد و بصورت مستقیم با مشتریان ارتباط برقرار نماید. خصوصیات یک صندل طبی در راحتی و تنفس پوستی پا و امکان راه رفتن بسیار سبک بدون هیچ گونه فشاری به کف پا و نیز مهره های ستون فقرات کمر و ساق ران می باشد.

تولیدی صندل طبی ارزان

تنوع رنگ در صندل طبی

تنوع رنگ در صندل طبی تنوع رنگ در صندل طبی بینهایت وسیع است.شما حتی لژهای صندل را تیز در رنگ های متفاوت آری با رویه کفش خواهید دید. لژهای صندل معمولا در رنگ های عسلی، قهوه ای، سفید، مشکی، قرمز و غیره در رنگ های رویه شامل مشکی، یاسی، زرد،سیاه، زرشکی، پسته ای،صورتی، نیلی، صورتی، سفید، یخی، استخوانی، آلبالویی، آبی آسمانی، آبی فیروزه ای، کبریتی، طوسی، نقره ای، طلایی و غیره خواهید دید.

تنوع بالای این نوع کفش ها و راحتی و جذابیت آن را به موردپسندترین و خوش ستاره ترین و با شهرت ترین نوع کفش ها در میان عوام تبدیل کرده است بطوریکه دل تمامی نگاه ها و سلایق مختلف را به دست آورده است.

همه چیز درباره صندل طبی

همه چیز درباره صندل طبی صندل طبی نوعی کفش همگانی پسند و سبک بوده که طبق استاندارد های پزشکی طراحی شده است و حتی مدل های پاشنه بلند آن نیز آسیبی به ستون فقرات و پاها و کنر وارد نمی کند زیرا طراحی نرمینه و بسیار کار شده و مجوز داری دارد.

انواع مختلفی از صندل طبی را می توان در انواع صندل لژدار لمه ای، صندل پولکی لژدار، صندل نایک، صندل راحتی برای پیاده روی، صندل کفشی اسپرت، صندل ورزشی، صندل تابستانی و غیره را نام برد.

همچنین این کفش ها را بیشتر افرادی استفاده می کنند که به سلامت قلب دوم خود و نرمی و لطافت و زیبایی پوست پای خود اهمیت دوچندانی می دهند. کفش های خشک غیر از صندل و چرم از پلاستیک هایی تهیه شده که باعث می شود به رگ ها و کف پا فشار زیادی وارد شود و ایجاد رگ های واربسی در پشت ران پا کنند اما این دمپایی ها به علت بافت نرم و منافذ باز و انعطاف پذیر که دارند از زخم شدن پاها جلوگیری کرده و خون را در سرتاسر بدن به جریان می اندازند و از نکروزه شدن یا کیودشدن بر اثر خون مردگی اتفاق می افتد در بافت هایی که خون دیرتر به آنها می رسد پیشگیری می کنند.

مرجع خرید صندل طبی

مرجع خرید صندل طبی مرجع خرید صندل طبی پرستاری اینجاست. فروشگاه صندل طبی بهترین انواع مختلف این محصول راحتی را در اختیار قرار می دهد. صادرکننده صندل طبی مردانه و زنانه این محصول را در انواع پرستاری، تابستانی، زمستانی، اسپرت و غیره به کشورهای خارجی و خاورمیانه با بهترین سودآوری صادر می نماید.

فروش بی واسطه صندل طبی، قیمت آن را به طرز چشمگیر و فوق العاده ای کاهش داده است. سود حاصل از حذف واسطه ها به جیب مشتری عزیزمان رفته و بنابراین محصولی اقتصادی خریداری خواهد کرد. صندل طبی را می توانید در طرح و رنگ های متنوعی از این مجموعه دیدن نمایید.

این نمایندگی یکی از معتبرترین فروشگاه عمده صندل طبی در بازار فروش کشور می باشد و همواره پذیرای سفارشات تمامی خریداران عزیز در اقصی نقاط کشور بوده و کالایی طبی و بسیار باکیفیت و شیک را به مشتریان عرضه می نماید.

صندل تابستانه در مدل کفش های صندل، ورزشی و اسپرت و اداری بوده که دارای رویه ای از جنس الیاف چرم های مختلف می باشد. این نوع از کفش عالی در مدل های جلو باز و جلو بسته در رنگ بندی مختلف و سایز بندی کامل در مدل مردانه می باشد. تولید صندل طبی راحتی یکی از بهترین گزینه های تولیدی برای آسایش پاها و راحتی کامل می باشد. این کفش ها از مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار می باشد. اگر به دنبال یک جفت کفش راحت، بادوام، مستحکم و زیبا هستید، انتخاب این کفش ها گزینه مناسبی می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *