امروزه استفاده از صندل طبی به امری ضروری تبدیل شده و برای تامین سلامت پا و جلوگیری از وارد آمدن آسیب در ستون فقرات از این صندل ها بیشتر استفاده می شود که بهترین انواع این محصول توسط مرکز صندل طبی تهران قابل خرید است و مشتریان می توانند در سفارش صندل طبی تنوع بالایی از این محصول را از طریق این مرکز برای خود انجام دهند و آن را در بسته بندی های مخصوص با قیمتی بسیار مناسب به دست آورده و در فروشگاه کالا پزشکی یا فروشگاه های کفش ارائه کنند.

مرکز خرید صندل طبی تهران

بررسی جنس بهترین صندل طبی

بررسی جنس بهترین صندل طبی

صندل طبی از نظر جنس به ویژه در بخش کفی با صندلی های دیگر تفاوت‌های اساسی دارد و این تفاوت نه تنها منحصر به جنس بلکه ساختار و شکل هندسی آن را از نمونه‌های معمولی این محصول متفاوت کرده است؛ صندل های طبی در بهترین نوع آنها از نظر جنس رویه می توانند همانند انواع صندل های معمولی باشند و از این جهت تفاوت خاصی با صندل های دیگر ندارند.

بهترین این صندل ها معمولاً دارای بندی پشتی هستند تا بتوانند پا را درون صندل محکم نگه دارند و از جابجایی با در صندلی جلو گیری کند و جنس این بند نیز معمولا از جنسی است که رویه از آن ساخته شده است که می تواند بسیار متفاوت باشد.

جنس کفی یا زیره این صندل ها معمولا از یک جنس خاص بوده که آن هم پلاستیک است و استفاده از کفی های اسفنجی یا چرمی که بافت نرمی دارند برای این نوع صندل ها گزینه مناسبی نیست و نوع پلاستیک مورد استفاده در کفی این صندل ها همان جنس پلی اتیلن صندلی های معمولی است ولی فشردگی بیشتری نسبت به آنها دارد به گونه‌ای که صندل های طبی پلاستیکی، کفی نسبتا سفت دارند و این امتیازی برای این صندل ها است تا بتواند نیروی وارده به کف را در خود پخش کنند و از انتقال آن به پاشنه و ستون فقرات جلوگیری نمایند.

همه چیز درباره صندل طبی

همه چیز درباره صندل طبی کفش یکی از محافظ های بسیار مهم برای پا است که نقش آن صرفاً محافظت از پایین قوزک نیست بلکه می تواند در کل ساختار اسکلت بدن به جهات مختلف تاثیرگذار باشد و یکی از انواع مختلف کفش هایی که در فصل تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد صندل است که تنوع محصولات بسیار زیادی دارد و می‌تواند نقش بسیار موثری در سلامت پا ایفا کند.

در صندل های معمولی و به خصوص انواع زنانه برخی از نمونه‌های آن دارای پاشنه بسیار بلند هستند که گاهی به ۴ سانتی متر نیز می رسد و این می تواند برای سلامت پا فوق العاده خطرناک باشد به همین دلیل انواع مختلفی از صندل طی دهه اخیر تولید شده‌اند که کارایی زیادی در سلامت پا دارند و از وارد آمدن آسیب به آن جلوگیری می کنند.

انواع صندل طبی به گونه ای طراحی شده اند که از تحرک و جابجایی پا در صندل جلو گیری کند و مهمتر از همه این که از پاشنه کم ارتفاعی برخوردارند و طراحی آنها با شکل ارگونومیک پا هم خوانی بسیار زیادی دارد به طوری که در صندل های معمولی فاصله ای بین پا و کفی کفش وجود دارد در حالی که در این صندل ها این فاصله حذف شده است و این کار از طریق ایجاد برجستگی در کف صندل طبی انجام شده است.

این صندل می‌تواند گودی موجود در پای همه افراد را پوشش دهد و آن را پر کنند و این نکته بسیار ریز کمک می کند تا حین راه رفتن یا ایستادن فشار وارده به پا در کل کف پا پخش شود و صرفا به پاشنه و از آنجا مهره ها منتقل نشود و از طریق این مکانیسم صندل می‌تواند از ایجاد آسیب در پا جلوگیری کند و به دنبال آن نقش مثبتی در جلوگیری از بروز صدمه به ستون فقرات را نیز می تواند داشته باشد.

مدل های متنوع صندل طبی مردانه

مدل های متنوع صندل طبی مردانه صندل طبی مردانه در مدل های گوناگون آن وجود دارند که می‌توانند این محصول را از یک ابزار درمانی و به عنوان صندل یا کفش ارتوپدی ساده خارج کند و آن را به صورت یک صندل زیبا و شیک و حتی مجلسی درآورند و به همین خاطر در سال‌های اخیر اقدام به تولید صندل هایی شده است که دارای رویه فوق العاده زیبا هستند به گونه ای که با نگاه ظاهری به صندل نمی توان طبیعی بودن آن را تشخیص داد.

این صندل ها می توانند به عنوان کفش زینتی نیز مورد استفاده قرار بگیرند و صندل های طبی مردانه نسبت به نمونه های زنانه از زمختی بیشتری برخوردارند و بخشی رویه آنها به دلیل بزرگ بودن پای مردانه دارای بندهای ضخیم تر است همچنین پاشنه این صندل ها اغلب به صورت لژدار نیز ساخته می‌شود و به این ترتیب زیبایی این محصولات را می تواند چند برابر نمایند.

جنس و رنگ نمونه های جدید بسیار متنوع تر شده و سایزبندی آنها نیز افزایش یافته است همچنین مدل های جدید صندل دارای ابزارهای تزیینی طرح دار هستند و گاهی از بندهای رنگی در این صندل ها استفاده می شود تا آنها را از یکنواختی خارج کرده و به عنوان یک صندل تابستانی مفید و سالم مورد استفاده قرار بگیرند.

مراکز پخش صندل طبی تهران

مراکز پخش صندل طبی تهران صندلی طبی تهران به عنوان یکی از بهترین صندل های طبی در کشور توسط مراکز پخش آن به خریداران عرضه می‌شود و مشتریانی که سفارش این صندل را می خواهند انجام دهند می‌توانند درخواست صندل طبی مردانه اتاق عمل و نمونه های دیگر را به این مرکز و فروشنده آن اعلام کنند تا به این شکل بهترین صندل سرخ و رنگ های دیگر آن با نرخ ارزان برای آنها ارسال شود.

این مرکز صندل طبی مردانه خارجی و داخلی را انواع سایز و طرح برای مشتریان آماده کرده است و همه آنها را با تضمین کیفیت ارائه می نماید تا رضایت خریداران عمده این محصول و مصرف کنندگان نهایی آن نیز تامین شود و بتوانند از این صندل برای مدت زمان طولانی استفاده کنند و به سلامت ستون فقرات خود با استفاده از این کفش یاری برسانند.

پخش محصول توسط مراکز تهران در سراسر کشور و به صورت اینترنتی نیز انجام می‌شود و این کمک می‌کند تا درخواست مشتریان به راحتی دریافت شود و نیازی به مسافرت جهت خرید صندل نباشد که این باعث قیمت تمام شده پایین تر برای صندل ها می شود و سود فروش آنها را بیشتر می کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *