از کفش های مخصوص فصل گرما که محبوبیت آن برای همه سنین بسیار زیاد است می‌توان به صندل اشاره کرد که نوع ساده آن نسبت به مدل های دیگر از نرخ ارزانتری برخوردار است و قیمت صندل ساده وقتی در تعداد بالا خریداری شود بسیار مناسب تر و ارزان تر خواهد بود؛ برای اطلاع دقیق تر از قیمت فروش صندل ساده مشتری ها می توانند مستقیما با عرضه کننده آن تماس برقرار نمایند و نسبت به خرید این صندل به تعداد مورد نظر اقدام کنند.

قیمت فروش صندل ساده

مطالبی در مورد صندل ساده

مطالبی در مورد صندل ساده صندل از کفش های بسیار پر کاربرد برای همگان است و می‌تواند به عنوان یک کفش خنک در فصل گرما در بیرون یا برای داخل خانه مورد استفاده قرار بگیرد و نوع ساده این محصول در کمال سادگی می تواند بسیار زیبا باشد و از آن برای محیط بیرون نیز می توان استفاده نمود.

بهترین این صندل ساده می تواند دارای خصوصیات منحصر به فرد باشد به عنوان مثال زیره آن از جنس پلی اورتان است و کیفیت آن به دلیل خاصیت ارتجاعی کم این محصول برای سلامتی ستون فقرات نیز عالی باشد این محصول دارای یک رویه ساده است و تزئینات و ظریف کاری خاصی بر روی آن انجام نشده و همین عامل منجر به کاهش قیمت تمام شده آن می گردد.

این صندل ها می توانند در انواع بچگانه، زنانه و مردانه با سایزهای مختلف وجود داشته باشند و روی آنها می تواند از جنس چرم یا انواع جنس های دیگر از قبیل پارچه های برزنتی یا نخی باشد؛ از خصوصیات این صندل ها می توان به کیفیت بالای آنها اشاره کرد و معمولاً در این صندل ها با وجودی که ابزارهای زینتی خاصی به کار نرفته است اما از نظر اتصال روی زیره به رویه بسیار محکم هستند تا به این ترتیب صندل بتواند دوام بیشتری بیاورد.

بهترین‌های این صندل های ساده معمولاً دارای رویه چرمی هستند و همین باعث شده که از زیبایی خاصی بهره ببرند و ماندگاری آنها نیز بیشتر بوده و انعطاف پذیر و نرم نیز باشند و واکس پذیری نوع چرمی آنها هر از چند گاهی می تواند زیبایی اولیه را دوباره به این صندل ها باز گرداند.

صندل طبی چگونه تولید می‌شود؟

صندل طبی چگونه تولید می‌شود؟ صندل طبی از صندلهای است که دارای کاربرد امروزی بسیار زیادی است زیرا برخلاف صندلی های قدیمی باعث ایجاد کمردرد و یا آسیب در ستون فقرات نمی شود؛ این محصول از زیبایی خاصی نسبت به صندل های دیگر برخوردار نیست و شکل ظاهری آن در برخی موارد ساده تر از صندل های دیگر است.

تفاوت خاصی بین این صندل و نمونه‌های دیگر وجود ندارد و تنها تفاوت در زیر یا کفی این صندل می باشد که به گونه ای طراحی شده تا فشار در کف پا توزیع شود و تنها در پاشنه متمرکز نشود؛ تولید این صندل ها از همان خط تولید صندل های دیگر قابل انجام است و تنها از نظر جنس نحوه زیره با آنها آن متفاوت است و معمولاً از زیره های پلاستیکی در این صندل استفاده می‌شود.

قالب کفی این صندل ها در خط تولید آن با صندل های معمولی متفاوت است و برای تولید آن از دستگاه های مخصوص تزریق پلی اتیلن یا پلاستیک استفاده می‌شود و به این ترتیب با استفاده از نازل‌های این دستگاه پلی اتیلن ذوب شده به درون قالب ها تزریق می‌شود.

قالب های صندل های طبی با روش های استاندارد تولید شده‌اند و شکل ارگونومیک آنها با کف پا کاملاً همخوانی دارد تا به این ترتیب قوسی را که در کف پای اکثر افراد وجود دارد تحت پوشش قرار دهد و آن را پر کند که در این صورت فشار به ساختار استخوان های بدن وارد می شود و به این ترتیب این صندل می‌تواند بسیار سالم تر باشد.

پس از این که پلی اتیلن تزریق شده در داخل قالب سرد شده از آن جدا می‌شود و کفی صندل به دست می آید و اکنون می توان رویه را به آن متصل کرد و کیفیت رویه و جنس آن تاثیری در پایین آوردن ارزش طبی این صندل نخواهد داشت.

صندل ساده چه خصوصیاتی دارد

صندل ساده چه خصوصیاتی دارد صندل ساده همانند بسیاری از صندل های دیگر دارای مجموعه ای از خصوصیات کلی می باشد از جمله این که این صندل ها در حالت کلی پاپوش های بسیار راحت و خنک هستند و باعث بو گرفتن پا می شوند زیرا پوست پا مستقیم با هوا ارتباط داشته و این باعث می شود که عرق ایجاد شده بر روی پوست سریع از بین می رود و اصولا با این صندل پا عرق نمی کند.

نکته دیگر در مورد این صندل ها استحکام اتصال بخش رویه به زیره است به این معنی که این اتصال بسیار محکم بوده و مانع از جدا شدن رویه از کفی در اثر فشار به آن می شود و این در صندل های باکیفیت و مرغوب بیشتر دیده می‌شود.

نکته حائز اهمیت بعدی در این صندل ها این است که دارای سایز بندی زیاد است و این سایزبندی در صندل های کودکان بسیار بیشتر است و در انواع بزرگسال نیز هر سایزی از این صندل را می توان تهیه کرد؛ از دیگر خصوصیات این صندل ها سبکی آنها است به این معنی که برخلاف کفش‌ها، این صندل ها وزن بسیار سبک تری دارند و این برای پا بسیار بهتر هستند همچنین برخی از آنها دارای بند پشتی هستند و این بند پشتی باعش می شود که پا در صندل محکمتر بماند.

توزیع بی واسطه صندل ساده

توزیع بی واسطه صندل ساده بهترین نمونه های صندل ساده با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی توسط در توزیع بی واسطه آن توسط تولیدی صندل طبی قم به مشتریان ارائه می شود و خریداران عمده و کسانی که صادرکننده این صندل به کشورهای دیگر هستند می‌توانند آسان و سریع از طریق فروشگاه صندل طبی به آن دسترسی پیدا کنند.

توزیع عمده به کلیه نقاط کشور انجام می‌شود و خریدار می‌تواند در زمانی اندک این محصول را برای خود تهیه کندو کسانی که صادرکننده صندل آن هستند می‌توانند از بهترین صندل برای صورت استفاده کنند و آن را بی واسطه به دست آورند و در این توزیع قیمت کمتری را برای هر عدد از آنها پرداخت خواهند کرد.

در این توزیع خریدار به محل پخش مراجعه نمی کند بلکه از همین سایت برای ثبت سفارش استفاده می نماید و به این شکل با سفارش اینترنتی محصول انواع آن از جمله صندل جلو بسته مردانه یا صندل طبی شیراز را برای خود به دست خواهد آورد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *