قیمت صندل روفرشی که یکی از راحت ترین و جذاب ترین انواع صندل است که بر اساس ارگونومی بدن طراحی شده و کیفیت آن بسیار بالا است. ‌

قیمت صندل روفرشی

صندل روفرشی یکی از محصولاتی است که همواره مورد توجه آقایان و خانم ها بوده است، زیرا این صندل ها طبق نظر کارشناسان ارتوپدی و پزشکان تولید می شوند.

علاوه بر این صندل روفرشی دارای کفی سبک، کفی منطبق با قوس پا و غیره است و به همین دلیل هنگام راه رفتن به خوبی فرم پا را به خود می گیرد.

معمولا قیمت صندل روفرشی با توجه به نوع مدل، سایز، برند سازنده، حجم خرید و غیره تعیین خواهد شد، به عنوان مثال می توان گفت که قیمت صندل روفرشی به صورت عمده بسیار ارزانتر از خرید این محصول به صورت تکی است.

از آنجایی که در خرید عمده صندل روفرشی، تولیدکنندگان این محصول همواره تخفیف هایی را برای مشتریان در نظر می گیرند تا بتوانند با خرید این محصول به صورت عمده سود بیشتری کسب کنند، از این رو خرید انواع صندل روفرشی به شکل کلی بسیار مقرون به صرفه تر است.

خرید عمده صندل روفرشی باعث می شود مشتریان این صندل های درجه یک و مرغوب را به صورت عمده خریداری کنند و از خرید خود هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت رضایت زیادی داشته باشند.

صندل روفرشی یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین مدل های این محصول کاربردی و پرطرفدار است که در تمامی بازارهای داخلی به فروش می رسد.

برای عرضه این محصول به بازار باید از بهترین مدل های این نوع صندل استفاده کرد، بهترین نوع صندل برای عرضه دارای ویژگی های متنوعی است که از جمله مهم ترین آنها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • بهترین و با کیفیت ترین نوع صندل دارای بندهای بسیار مقاوم بوده و در برابر پارگی ماندگاری بالایی از خود نشان می دهد.
  • باکیفیت ترین نمونه های این محصول، دارای مواد مرغوب بوده و در برابر رطوبت بسیار مقاوم می باشد.
  • این نوع صندل دارای پاشنه استاندارد بوده و در هنگام راه رفتن هیچ گونه مشکلی برای مصرف کننده ایجاد نخواهد کرد.
  • صندل های مناسب منعطف بوده و به راحتی می توان از هر مدل آن در مکان های مختلف استفاده کرد.
  • بهترین نوع صندل بسیار سبک و نرم است و افرادی که از مشکلات کمر رنج می برند می توانند از این نوع محصول استفاده کنند.

صندل یکی از پرفروش ترین محصولات بازار است که تنوع بسیار زیادی دارد، شما می توانید انواع صندل را در رنگ های منحصر به فرد و استثنایی خریداری کنید.

امروز می خواهیم اطلاعات مفیدی در مورد اصول صحیح در انتخاب صندل با کیفیت ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

برای خرید یک صندل روفرشی با کیفیت باید به جنس آن توجه کرد، معمولا صندل ها در دو مدل پلاستیکی و پارچه ای تولید می شوند، صندل های پلاستیکی به چند دسته تقسیم می شوند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

اما در کل سعی کنید صندل هایی که نسبتا سبک هستند و هنگام پوشیدن آن احساس راحتی در فرد ایجاد می کنند را انتخاب نمایید.

صندل در دو مدل بیرونی و خانگی تولید می شود، صندلی های مناسب فضای باز بیشتر از چرم ساخته شده اند و برای استفاده در فضای باز مناسب هستند.

صندل های خانگی اغلب پلاستیکی هستند و رنگ های متنوع تری دارند، به همین دلیل این محصولات را می توان در رنگ های فانتزی هم یافت.

صندل ها در مدل های انگشتی و ساده تولید می شوند که بسته به سلیقه خود می توانید هر یک از این محصولات را انتخاب کنید، صندل های انگشتی گزینه ای ایده آل برای همه افراد هستند که پوشیدن آن ها کاملا راحت است.

قیمت صندل روفرشی زنانه

امروزه انواع صندل های روفرشی زنانه در مدل های مختلف مانند صندل پاشنه دار، صندل ساده، مجلسی و غیره تولید می شوند و به دلیل راحتی زیاد، همیشه مشتریان خاص خود را دارند.

معمولا عوامل مختلفی در قیمت این صندل ها دخیل هستند که از جمله این عوامل می توان به نوع مواد اولیه، نوع برند سازنده، نوسانات نرخ ارز، نحوه خرید و فروش این صندل ها و غیره اشاره کرد.

اگر صندل های روفرشی به صورت سنتی یا اینترنتی به فروش برسد، خواهید دید که قیمت این محصول یکسان نخواهد بود، زیرا در خرید حضوری شاهد حضور واسطه ها خواهیم بود.

درصورتی که در خرید غیر حضوری هیچ واسطه ای وجود ندارد و در نتیجه قیمت این محصولات در این روش های خرید متغیر هستند.

عوامل زیادی بر کیفیت صندل تاثیر می گذارد و باعث افزایش یا کاهش کیفیت صندل می شود، مطمئنا صندل های چرمی که ماده اولیه آن ها چرم است کیفیت بالایی دارند و در دراز مدت مشکلی برای آن ها به وجود نخواهد آمد.

این در حالی است که صندل های ساخته شده از پلاستیک های بازیافتی کیفیت پایین تری دارند و بسیار ارزان هستند.

تولیدکنندگانی که سابقه طولانی در زمینه تولید انواع صندل دارند، قطعا صندل هایی که تولید می کنند از کیفیت بالایی برخوردار هستند، زیرا از علم و فناوری در تولید این محصولات استفاده می کنند و تجربیات زیادی در این زمینه کسب کرده آمد.

لازم به ذکر است که تجهیزات مورد استفاده در تولید صندل نیز می توانند کیفیت آن را تعیین کنند، هرچه این تجهیزات بروز و مدرن تر باشند، قطعا صندل های باکیفیت و مرغوب تری را تولید خواهند کرد.

اگر به دنبال خرید صندل روفرشی هستید و هنوز موفق نشده اید مرکز خرید مورد نظر خود را پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

در این قسمت قصد داریم معتبرترین مراکز خرید صندل های روفرشی را به شما معرفی کنیم تا تجربه خریدی آسان و متفاوت را برای شما فراهم کنیم، پس همراه ما باشید.

مرکز فروش فوق یکی از مراکز معتبر و قابل اعتماد در زمینه فروش انواع صندل زنانه و صندل دخترانه ارزان می باشد و بسیاری از مشتریان از محصولات این مرکز رضایت کامل دارند، زیرا این مجموعه حسن نیت خود را به مشتریان ثابت کرده است.

برای خرید و یا دریافت اطلاعات بیشتر از مشاورین سایت، از طریق امکان تماس که در سایت برای شما قرار داده ایم اقدام کنید و تجربه خریدی کاملا مستقیم، مطمئن، به صرفه و متفاوت را برای خود رقم بزنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *