صندل یکی از پاپوش های راحت و تابستانی است که کاربرد گسترده ای دارد و به جز آن که مناسب فصل گرما هستند، به دلیل راحتی پا، مناسب استفاده طولانی مدت بوده و از ابتلا به کمردرد و پا درد نیز جلوگیری می کنند. صندل مردانه قهوه ای به دلیل راحتی و رنگ پر طرفدار آن از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. جهت آشنایی با انواع محصولات مجموعه ما و اطلاع از قیمت خرید صندل مردانه قهوه ای می توانید به وب سایت ما مراجعه نموده و خرید خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب انجام دهید.

قیمت خرید صندل مردانه قهوه ای

خصوصیات کاربردی صندل لژدار

خصوصیات کاربردی صندل لژدار صندل لژدار در موارد بسیاری کاربرد دارد. کفه این نوع صندل باید نرم و راحت و در عین حال مقاوم باشد. همچنین کفه نباید کاملا تخت بوده و بهتر است کمی لژ داشته باشد تا باعث پا درد و یا کمر درد نگردد. صندل لژدار ممکن است برای ساعات طولانی در داخل منزل، و یا سر کار پوشیده شود. همچنین به علت داشتن لژ، برای مسافرت، پیاده روی و موارد دیگر نیز مناسب است، زیرا باعث خستگی پا و صدمه به زانو و کمر نمی گردد. لژ این نوع صندل باعث می شود که پا در آن راحت باشد و احساس خستگی و فشار نکند.

همچنین افرادی که تمایل دارند قدشان بلند تر به نظر برسد، می توانند از انواع صندل لژ دار استفاده کنند تا حدود سه تا پنج سانتیمتر به قد خود بیفزایند. صندل های لژ دار مناسب ست کردن با انواع شلوار های اسپورت و یا پارچه ای و کلاسیک می باشند.

انواع طرح صندل های شکیل

انواع طرح صندل های شکیل در کنار مواردی از قبیل کیفیت و سبکی صندل، توجه به طرح و رنگ آن نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. به طور کلی رنگ بندی و طراحی صندل باید به گونه ای باشد که در عین شکیل بودن، که مناسب هر نوع سلیقه بوده و بتواند هر قشر و رده سنی از مشتریان را راضی نگه دارد. معمولا صندل در طرح های کلاسیک و اسپورت و همچنین رنگ های پر طرفدار و پر کاربرد، تولید و عرضه می گردند که عموما عبارتند از مشکی، قهوه ای، سرمه ای و طوسی.

این دسته از طرح ها و طیف های رنگی، رسمی تر بوده و مناسب محل کار، ادارات، محل تحصیل و تقریبا هر محیطی می باشد. اما با توجه به این که صندل به طور کلی نوعی کفش مخصوص فصل تابستان و هوای گرم می باشد، از این رو بسیاری از برند ها صندل هایی به رنگ های روشن و در طیف رنگی کرم، شیری و سفید نیز تولید و به بازار عرضه می نمایند. رنگ بندی صندل به رنگ های روشن، به خنکی این محصول در فصل گرما کمک می کند.

ضمن آن که امروزه اغلب مردم در تمامی رده های سنی، به ظاهر و آراستگی پوشش خود اهمیت بیشتری می دهند. بسیاری از افراد تمایل دارند که طرح و رنگ صندل خود را با دیگر اجزای لباس شان ست نمایند. ممکن است مشتریان صندل از رده های سنی جوانان، میان سالان و یا سالمندان باشند که طبیعتا به استفاده از انواع صندل زنانه اکو با طرح ها و رنگ های متناسب با سن خود، تمایل دارند. از این رو برخی از برند های پر طرفدار، صندل های تولیدی خود را در انواع طرح های شکیل و رنگ بندی متنوع تری عرضه می کنند، تا رضایت خاطر هر نوع سلیقه ای را فراهم آورند.

عوامل موثر در کیفیت انواع صندل

عوامل موثر در کیفیت انواع صندل از مهم ترین عوامل موثر بر کیفیت انواع صندل، جنس و نوع طراحی این کفش می باشد. صندل ممکن است برای ساعات طولانی در هوای گرم پوشیده شود. همچنین به علت داشتن طراحی ساده و راحت برای استفاده در محل کار، مسافرت، پیاده روی و موارد دیگر نیز مناسب است. از این رو کیفیت آن بسیار اهمیت دارد و باید هنگام خرید این محصول به راحتی، دوام، سبکی و موارد دیگری از این قبیل توجه نمایید.

جنس صندل از نظر لطافت، راحتی و همچنین دوام از اهمیت قابل توجهی برخوردار و بر کیفیت محصول نهایی تاثیر مستقیم می گذارد. انواع صندل در جنس های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می گردد. نمونه های چرم طبیعی این محصول از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و راحتی پا را تضمین می نمایند. همچنین صندل های چرم طبیعی به دلیل گردش مناسب هوا در درون خود تهویه لازم برای جابجایی هوا را فراهم آورده و مانع بوی بد پا می گردند. طراحی صندل با کیفیت باید در عین زیبا بودن، به گونه ای باشد که هوا در آن جریان داشته و پا در آن عرق نکند.

صندل با کیفیت باید راحت باشد و پا در آن احساس خستگی و فشار نکند. جنس صندل زنانه پاشنه دار بهتر است از چرم طبیعی بوده و ضد تعریق باشد‌. همچنین طراحی صندل نیز در کیفیت آن تاثیر زیادی دارد. طراحی این کالا باید در عین زیبا بودن، به گونه ای باشد که هوا در آن جریان داشته و عرق نکند. به این ترتیب می توان در فصل تابستان به خوبی از صندل استفاده نمود.

معمولا صندل هایی با جنس چرم اصل ایرانی، به عنوان صندل های بسیار با کیفیت و اعلا محسوب می شوند. انواع وارداتی این محصول نیز در کشور ما وجود دارند که البته نمونه های داخلی، از نظر کیفیت با محصول وارداتی رقابت کرده و دارای کیفیت بالا و قابل قبولی می باشند‌. ضمن آن که قیمت محصول تولیدی داخل پایین تر بوده و از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

مراکز توزیع صندل مردانه قهوه ای

مراکز توزیع صندل مردانه قهوه ای برای خرید صندل مردانه شیک قهوه ای رنگ بهتر است به مراکز توزیع و فروشندگان معتبری مراجعه نمایید که خود، تولید کننده این محصول نیز باشند. در این صورت با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده، ضمن اطمینان از کیفیت بالای صندل مردانه قهوه ای، با حذف هزینه های دلالی و واسطه گری، این محصول را با قیمت مناسب تری نیز خریداری خواهید نمود.

جهت سفارش و خرید این محصول می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با انواع محصولات ما از جمله صندل ساحلی و صندل مردانه ترکیه ای و اطلاع از لیست قیمت صندل قم، همچنین از مزایای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان مجرب و متخصص ما نیز بهره‌مند گردید.

امکان خرید این محصول به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز از طریق وب سایت فروشگاه ما، برای رفاه حال مشتریان محترم، مهیا گردیده است. همچنین می توانید انواع صندل با کیفیت را به صورت عمده از مجموعه ما خریداری نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *