صندل طبی چرمی یک نوع باز کفش ، متشکل از تنها به پوشنده لباس برگزار پا توسط تسمه رفتن پشت پا و اطراف مچ پا . صندل ها می توانند پاشنه هم داشته باشند. در حالی که تمایز بین صندل و سایر انواع کفش گاهی اوقات ممکن است مبهم باشد، درک رایج این است که یک صندل تمام یا بیشتر موارد را ترک می‌کند. فروش ویژه آن توسط فروشگاه ها در زمان مقرر انجام می‌شود.

فروش ویژه صندل طبی چرمی

خصوصیات صندل چرم اصل

خصوصیات صندل چرم اصل پا در معرض افراد ممکن است به دلایل مختلفی استفاده از صندل را انتخاب کنند، از جمله راحتی در هوای گرم، اقتصادی بودن (صندل ها به مواد کمتری نسبت به کفش نیاز دارند و معمولاً ساخت آنها راحت تر است) و به عنوان یک مد انتخاب می‌شوند.

این صندل‌های چرمی شرکت های تولیدی با زیره‌ای با بالشتک کامل که برای راحتی بیشتر تعبیه شده است، به شما این امکان را می‌دهد که بدون استرس راه بروید و همچنین فشار روی مفاصل را کاهش دهید. صندل مردانه دارای فناوری ژل نرم آلمانی در کوسن پاشنه پا هستند.

صندل ها همچنین دارای کفی ضد لغزش هستند که با سطوح نامنظم سازگار شده و چسبندگی بیشتری را فراهم می کند.طراحی این صندل ها اندازه و شکل واقعی پا را در نظر می گیرد و باعث می شود تناسب وسیعی داشته باشد و به پا اجازه می دهد تا به راحتی در کفش بنشیند.

این جفت صندل از چرم مقاوم در برابر چین و چروک ساخته شده و دارای بافت و روکش منحصر به فردی است. با هم خصوصیات یک مدل صندل چرم را با هم بررسی میکنیم.

صندل قلاب بافی

صندل ماهیگیر نوعی صندل تی بار است که در اصل برای مردان و پسران است. انگشتان پا توسط تعدادی نوار چرمی در هم تنیده شده اند که با تسمه عاقلانه مرکزی که در امتداد پشت قرار دارد، در هم تنیده شده اند.

یک تسمه یا میله ضربدری قابل تنظیم با یک سگک بسته می شود. ممکن است پاشنه به طور کامل محصور شده یا توسط یک بند منفرد متصل به بند ضربدری محکم شود. به نظر می رسد این سبک از فرانسه سرچشمه گرفته است.

دمپایی ها معمولاً ارزان هستند و برای لباس های ساحلی، استخری یا رختکن مناسب هستند.

گتا ، یک شکل کلاسیک ژاپنی از تانگ بلند، به طور سنتی از چوب کریپتومریا . قطعه متقاطع به عنوان یک هکتار نامیده می شود که به دندان ترجمه می شود

صندل یونانی ، صندل یونانی و سالنتو (ایتالیا)، کفی (معمولاً صاف یا کم) که به وسیله تسمه‌های در هم آمیخته به پا متصل می‌شود که از انگشتان پا و کف پا عبور می‌کند و به دور مچ پا می‌چسبد. یک سبک مشابه گاهی اوقات صندل گلادیاتور نامیده می شود

دمپایی طبی زنانه دکتر شول ، نوعی صندل با پاشنه بلند. آنها به پوشنده این امکان را می دهند که کفشی باز داشته باشد، در حالی که بسته به سبک صندل، کمتر رسمی یا رسمی تر است.

صندل های کوهنوردی و کوهنوردی برای پیاده روی یا کوهنوردی در آب و هوای گرم و گرمسیری طراحی شده اند، معمولاً از زیره لاستیکی مقاوم، مناسب برای هر زمین و کفی نرم تر EVA یا فوم Super EVA استفاده می کنند.

این صندل ها معمولاً به گونه ای شکل می گیرند که از کانتور قوس پا پشتیبانی می کنند. تسمه ها معمولاً از پلی استر یا بافته های نایلونی برای خشک شدن سریع پس از قرار گرفتن در معرض آب و به حداقل رساندن تعریق ساخته می شوند.

همچنین برای بسیاری از ورزش‌ها و فعالیت‌های ماجراجویی دیگر که در آن خشک شدن سریع و کاهش تعریق مورد نیاز است، از جمله رفتینگ، مسافرت، پاراگلایدر، چتربازی مناسب است.

مدل های متنوع صندل های مجلسی

مدل های متنوع صندل های مجلسی Caligae

یک کفش صندل مجلسی یا صندل با کف سنگین برای راهپیمایی، که برای همه درجات تا و از جمله افراد عادی مجلس پوشیده می شود.

پاپوش را می توان به عنوان یک صندل سنگین با کفی ضخیم و معمولاً چوبی تشکیل داد.

صندل چرم با طرح صلیب

این صندل های چرمی هوشمند که در دو رنگ موجود هستند، مطمئناً ظاهر غیر رسمی شما را ارتقا می دهند. این صندل چرمی که دارای یک انگشتر پنجه با طرحی متقاطع است، یک کفش کلاسیک است که هر مردی می تواند در کمد لباس روزانه خود بگنجاند.این صندل ها را با ترکیب شورت و تی شرت بپوشید.

صندل چرم قهوه ای

این صندل های چرمی که دارای نوع بسته شدن قلاب و حلقه هستند، برای افرادی است که پاهای پهنی دارند و به حمایت بهتری نیاز دارند. جنس این صندل دارای چندین مزیت از جمله قالب گیری آسان، وزن سبک، راحتی نهایی، انعطاف پذیری، رنگرزی آسان، نفوذپذیری خوب هوا، استحکام بالا، ضریب اصطکاک بالا می باشد.

این صندل چرمی با جزئیات دوخت دقیق که استحکام را تقویت می کند و زیره TPR، مطمئناً در دراز مدت بادوام و قابل اعتماد خواهد بود.

صندل چرمی مشکی با زیره کوسن

با این صندل چرمی از Scholl، مطمئناً روال پیاده روی روزانه شما بسیار راحت تر و شیک تر می شود. این صندل های چرمی دارای طراحی آسان و لغزنده هستند و برای پوشیدن روزمره ساخته شده اند.زیره بالشتکی یک ویژگی فوق‌العاده است که حتی در حین فعالیت‌هایی که شامل پیاده‌روی زیاد است، پای شما را بسیار راحت نگه می‌دارد.

آشنایی با فرایند تولید صندل های چرم

آشنایی با فرایند تولید صندل های چرم یک صندل ممکن است زیره ای از لاستیک ، چرم ، چوب ، تاتامی یا طناب داشته باشد. ممکن است توسط یک بند باریک که معمولاً از بین انگشت اول و دوم می‌گذرد، یا با یک بند یا توری که به‌طور مختلف به آن بند، بند سابوت یا صندل می‌گویند، که از روی قوس پا یا اطراف مچ پا می‌گذرد، به پا نگه داشته شود. . صندل ممکن است دارای پاشنه (چه کم یا بلند ) یا بند پاشنه باشد یا نباشد.

فرآیند تولید صندل های چرم بسیار ساده است و فرآیند بسیار سختی نیست و برای انواع آن تقریبا یکسان است. یک کفی ایجاد میشود و بند ها به کفی صندلی اضافه میشوند. از انواع صندل که شرایط تولید صندل با روال کارگاهی را دارند میتوان به می‌شود به صندل مینیاتور، صندل مجلسی، صندل ساحلی، صندل مکرومه بافی اشاره کرد.

سفارش عمده صندل طبی چرمی

سفارش عمده صندل طبی چرمی سفارش عمده یک محصول می‌تواند برای شما سود بسیار زیادی از خرید داشته باشد اما بسیار راحت می توانید با سلام فروش عمده صندلی طبی چرمی محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب خریداری بفرمایید. خرید عمده این محصول باعث می‌شود که شما می توانید تنوع بسیار زیادی از محصولات را در اختیار مشتریان خود را بدهید و فروش خوبی را داشته باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *