صندل های طبی برای مراقبت از پا و همچنین پیاده روی های طولانی مدت گزینه مناسبی هستند و به ستون فقرات هم فشاری وارد نمی کنند. این صندل ها دارای جنس های متنوعی هستند و متناسب با جنسیت های مختلف طرح و رنگ های زیبایی هم دارند. مدل های مردانه با سبک های گوناگونی روانه بازاز می شوند و بسیار نرم و لطیف و انعطاف پذیر هستند بدین ترتیب به پا فشاری وارد نمی شود. فروش صندل طبی مردانه آن هم به صورت مستقیم به دلیل حذف واسطه ها با نرخی اندک همراه بوده و برای مشتری مقرون به صرفه است.

فروش مستقیم صندل طبی مردانه

انواع مدل های صندل مردانه

انواع مدل های صندل مردانه صندل طبی تابستانی دارای مدل های متنوعی بوده و تولیدی برای اینکه بتواند سابقه درخشان و فعالیت گسترده خود را به مشتری نشان دهد سبک محصولات خود را متنوع می کند. این صندل ها از نظر شکل ظاهری و نوع کارایی به ۳ دسته تقسیم می شوند:

  • صندل مجلسی که دارای ظاهری شیک و بروز هستند و اصولا تزئیناتی ظریف و زیبا دارند که شما می توانید در مهمانی ها استفاده کرده و آن را با هر لباسی هم ست کنید چون تنوع رنگی بالایی دارد. مدل های براق در شب درخشش خاصی دارند و مورد استقبال قرار می گیرند.
  • اسپرت که دارای سبکی ساده تر بوده و شما می توانید برای برای ورزش و پیاده روی هم از آن استفاده کنید. نمونه های اسپرت هم به صورت تک چند و چند رنگ هستند.
  • اداری که آنها مدل ساده تری نسبت به بقیه دارا و چون تایم طولانی استفاده می شود کفی آن کاملا نرم و طبی می باشد.

صندل های مردانه به صورت جلو باز و جلو بسته می باشند که شما می توانید نمونه های جلو باز را برای فصل تابستان استفاده کنید چون پا عرق نمی کند و نمونه های جلو بسته برای فصل زمستان گزینه خوبی به شمار می روند و پا را هم گرم نگه می دارند. صندل های بندی برای افرادی که پای آنها عرق می کند گزینه خوبی هستند. تولید به صورت متنوع خود باعث فروش بیشتر شده است.

بررسی جنس صندل طبی مردانه

بررسی جنس صندل طبی مردانه صندل تابستانی مردانه جدید دارای جنس های مختلفی بوده که هر کدام بافت و تاروپود مختص به خود را دارند. برخی دارای سطحی صاف و براق هستند و برای دیگر سطحی موجدار و برجسته دارند. صندل های طبی بیشتر به صورت چرم هستند و کفی آنها را پی وی و یا ترمو تشکیل می دهد که بسیار نرم و لطیف است. چرم جنسی منعطف بوده که قابلیت کشسانی زیادی دارد بدین ترتیب شکل پا را به خود گرفته و به آن فشاری وارد نمی کند.

جنس های پلیمری هم بافتی متراکم دارند که در مقابل رطوبت و حرارت و فشار دوام زیادی از خود نشان می دهند. متنوع بودن جنس صندل باعث شده تا افراد بتوانند متناسب با سلیقه و نیاز خود خرید را انجام دهند. هر چه بافت متراکم تر باشد مسلما دیرتر ساییده و پاره می شود. ضخامت بالای صندل باعث شده تا طول عمر زیادی داشته باشد بدین ترتیب شما می توانید بدون نگرانی از افت کیفیت آن را برای مدت طولانی استفاده کنبد.

جنس های چرمی چون سطحی براق دارند هم زیباتر هستند و هم به راحتی تمیز می شوند بدین ترتیب بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. رویه صندل باید جنسی نرم و لطیف داشته باشد تا در تماس با پوست پا هیچ گونه حساسیتی ایجاد نکند.

نکات کلیدی هنگام انتخاب صندل تابستانی

نکات کلیدی هنگام انتخاب صندل تابستانی هنگام انتخاب صندل تابستانی باید به نکات کلیدی که در زیر به آنها اشاره می کنیم توجه کنید:

  • اولین نکته سایز است چون اگر صندل گشاد باشد از پا بیرون می آید و اگر تنگ باشد پا را زخم می کند بدین ترتیب باید به شماره ای که کف صندل درج شده توجه کنید و متناسب با سایز پا آن را خریداری نمایید.
  • در انتخاب صندل توجه به جنس و کیفیت هم اهمیت زیادی چون شما تصمیم دارید تا برای مدت طولانی آن را به پا کنید پس باید نرم و منعطف باشد و به پا فشاری وارد نکند. جنس های چرمی همیشه الویت اول هستن چون کیفیت بالا و دوام زیادی هم دارند.
  • صندل های تابستانی باید به صورت بندی و جلوباز باشند تا پا درون صندل عرق نکند به همین دلیل نمونه های تابستانی تنوع زیادی دارند.
  • از دیگر نکات کلیدی می توان به وزن صندل اشاره کرد که هر چه سبک تر باشد مسلما حمل و نقل آسان تری هم خواهد داشت.
  • توجه به مارک هم در زمان خرید مهم است چون برندهای معتبر همیشه برای تولید مواد اولیه درجه یک استفاده می کنند.
  • قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا برای مشتری اهمیت دارد و باعث می شود تا در هزینه های خود صرفه جویی کند.
  • در هنگام انتخاب صندل باید به لیز نخوردن آن هم توجه کنید بدین‌ترتیب باید به کف صندل نگاه کنید و آج ها و برجستگی های ریز آن را ببینید.

توزیع بی واسطه صندل طبی مردانه

توزیع بی واسطه صندل طبی مردانه توزیع بی واسطه صندل طبی مردانه در بازارهای سراسر کشور هزینه کمی را برای مشتری در بر گرفته است. توزیع کننده سعی می کند تا با کوتاه کردن دست واسطه ها، به قیمت های مناسب و تمام شده خود، محصولاتش را به دست مشتریان برساند. برای کسانی که می خواهند خرید این نوع از صندل را انجام دهند، توصیه می شود تا به فروشگاه های اصلی و یا نمایندگی های شرکت های تولیدکننده مراجعه کنند.

از این مراجع می شود هر گونه صندل را به قیمت تولید خریداری کرد. این فروشگاه ها را می شود در شهرهای گوناگون کشور پیدا نمود و خرید با نرخ مناسب را انجام داد. به غیر از تهران بازارهای دیگری نیز در شهرها و استان های دیگر به خرید و فروش می پردازند که این بازارها سود بسیار بالایی از این طریق به دست می آورند و بازار خرید و فروش آنها فوق العاده پر رونق می باشد بدین ترتیب دو طرف معامله به سود خوبی می رسند.

اگر می خواهید از بازار بزرگ محصول توزیع شده را خریداری کنید، می توانید به این بازار مراجعه نموده و از فروشندگانی که می شناسید و مطمئن هستید که صندل با کیفیت را به شما عرضه می کنند، خریداری نمایید. البته تمامی این فروشندگان معتبر می باشند و عرضه کننده مرغوب ترین کالا می باشند ولی در میان آنها سود جویانی نیز پیدا می شود که کالای تقلبی را به جای کالای اصل می فروشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *