از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع صندل موجود در بازار که کیفیت عالی و ظاهر زیبا دارد، صندل چرم است که خریداران زیادی داشته و از این رو میزان فروش صندل طبی زنانه چرم طبیعی گاوی فوق العاده راحت و شیک رونق خوبی دارد.

صندل طبی زنانه

بیشتر مردم به سلامتی پای خود اهمیت می دهند و به دنبال کفش و صندل مناسب برای آن هستند که یکی از پرفروش ترین انواع صندل موجود در بازار صندل طبی زنانه چرم طبیعی است که اغلب بانوان به خرید و استفاده از آن علاقمند هستند و به همین دلیل بازار خرید و فروش آن از رونق خوبی برخوردار است و با قیمت و کیفیت های گوناگون در بازار عرضه می شود و می تواند یک هدیه خاص و زیبا برای بانوان به مناسبتهای مختلف باشد که دارای ویژگی هایی به شرح زیر می باشد:

  • صندل طبی دارای کفی و زیره های محکم و در عین حال نرم است و محکم و مناسب دوخته می شود که باعث سلامت بیشتر پا خواهد شد.
  • ویژگی دیگر صندل چرم ضد تعریق بودن آن است که از عرق کردن زیاد پا جلوگیری می کند و این نکته به ویژه در فصول گرم سال اهمیت زیادی دارد.
  • در ساخت صندلی طبی چرم از پدهای مخصوص در پاشنه استفاده می شود تا راه رفتن راحت تر باشد و آسیب به پا وارد نشود.
  • ویژگی دیگر صندل طبی چرم تنوع در رنگ و مدل آن است که طیف رنگی تیره و روشن فراوانی داشته و مدلهای آن جلو باز و جلو بسته، بند دار یا بدون بند و غیره است که هر کدام به نوبه خود زیبا بوده و طرفداران خاصی دارد.
  • صندل طبی چرم در همه سایزهای کوچک و بزرگ موجود است و می تواند نیاز همه خریداران را تامین کند، همچنین در فروشگاه های حضوری و مجازی به فروش می رسد و دسترسی به آن آسان است که از دیگر مزیتهای صندل به شمار می رود.
  • صندل چرم با توجه به ساختار و ویژگی ظاهری که دارد، تنوع کاربردی آن بسیار زیاد است و برای خانه و مجالس مورد استفاده قرار می گیرد که معمولا صندلهای ساده و بدون پاشنه در در جمعهای دوستانه و یا خانه استفاده می شود و صندل طرح دار و شیک در مهمانیها پوشیده می شود.

اغلب بانوان ترجیح می‌ دهند برای راحتی پا و کمر خود در همه مکانها از صندل چرم طبیعی استفاده کنند؛ از این رو هنگام خرید و کارهای روزمره، پیاده روی و ورزش، سفر یا تفریح و در مجالس و میهمانی ها و غیره از این محصول استفاده می کنند که اگر رنگ و طرح آن متناسب با رنگ شلوار یا دیگر لباسها باشد، تیپ زیبایی برای بانوان ایجاد می کند؛ البته در هنگام سفارش صندلی طبی تنها نباید به ظاهر آن اکتفا کرد و کیفیت کفش اهمیت بیشتری دارد و سعی کنید آن را کاملا متناسب با سایز پای خود انتخاب کنید، به طرز دوخت و قیمت کفش نیز توجه داشته باشید و می دانید که این صندل که از قیمت های مختلفی برخوردار است و عوامل گوناگونی روی قیمت تاثیر می گذارد که مهمترین آنها شامل موارد زیر است:

  1. اگر برای تولید صندل چرم طبیعی از بهترین مواد اولیه و به ویژه چرم طبیعی استفاده شده باشد، طول عمر زیاد و کیفیت و دوام بسیار خوبی خواهد داشت و در نتیجه با قیمت گرانتر به فروش می رسد و با این حال طرفداران زیادی دارد.
  2. طرح و رنگ صندل طبی هم قیمت آنها را کم و زیاد می کند و صندلهای شیک و جدید که دارای رنگ مرغوب و ثابت است و در اثر تمیز کردن یا قرار گرفتن در نور خورشید کمرنگ نمی شود، با قیمت بالاتر توزیع می شود.
  3. صندل طبی زنانه چرم طبیعی علاوه بر اینکه در کارخانه های داخلی تولید می شود، از دیگر کشورها وارد شده و برندهای داخلی و خارجی زیادی دارد و قیمت آن را تحت تاثیر قرار می دهد و اگر صندل از برندهای شناخته شده باشد، نرخ گرانتری خواهد داشت.
  4. البته روش استفاده و خرید مشتریان در این زمینه بی‌ تاثیر نیست و در صورتی که از روشهای بی‌ واسطه سفارش داده شود، نرخ صندل کاهش پیدا می کند.
  5. عواملی مانند وضعیت بازار، میزان عرضه و تقاضا استفاده مشتریان از صندل طبی چرم، میزان واردات صندل، نرخ ارز، در دسترس بودن یا نبودن مواد اولیه و غیره نیز قیمت آن را تحت تأثیر قرار می دهد و به طور کلی هر چقدر در تولید صندلی طبی چرمی هزینه بیشتری صرف شده باشد و از مواد اولیه گرانتر استفاده شود با قیمت گرانتر در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

فروش صندل طبی زنانه چرم طبیعی گاوی

اگر چه صندل چرم طبی با ویژگی های خاصی که دارد، بازار خرید و فروش آن پر رونق است؛ اما اگر قیمت آن هم در مقایسه با رقبای داخلی و خارجی خود مناسب باشد، میزان فروش صندل رشد پیدا می کند و سود بیشتری از آن حاصل می‌ شود که بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان از این ترفند مناسب برای رونق کسب و کار خود استفاده می کنند.

شهرهای زیادی مانند تهران، اصفهان، تبریز، همدان، مشهد و غیره به تولید انواع صندلی چرم طبی می پردازند و تلاش می کنند بهترین مواد اولیه و چرم را فراهم نموده و متناسب با نیاز روز بازار و سلیقه بانوان مدلهای شیک و زیبا برای آن طراحی کنند، سپس محصول را زیر قیمت بازار به فروش می رسانند و بهترین گزینه برای سفارش و خرید کفش می باشند که مراجعه به آنها باعث می شود کفش چرم طبیعی با جنس اصل به دست خریدار برسد که به نفع همه مشتریان است.

کفش چرم طبیعی به دلیل ویژگی های ذکر شده طرفداران فراوانی دارد و علاوه بر حضوری به صورت مجازی هم به فروش می رسد و در این راستا سایت های زیادی فعالیت می کنند که بزرگترین آنها سایت حاضر است، مجموعه ما به همراه تیم پشتیبانی قوی خود عرضه کننده بهترین کیفیت صندل با مناسب ترین قیمت بوده و در راستای رفاه مشتریان تصاویر مدلهای جدید و کلاسیک صندل طبی با رنگ و طرح های مختلف را به نمایش می گذارد، همچنین در مورد ویژگیهای آن مانند سایز، برند، رنگ و قیمت محصول اطلاعاتی درج می کند تا شما راحتتر به انتخاب صندل بپردازید؛ در این صورت علاوه بر اینکه صندل طبی درجه یک به دست می آورید، به دلیل حذف دلالهای افزاینده قیمت بابت خرید آن هزینه کمی پرداخته و بیشترین سود را کسب حواهید کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *