صندل چرم طبیعی مردانه در کنار خوش پا بودن بسیار نرم و منعطف است و به پا فشاری وارد نمی کند بدین ترتیب شما می توانید استایلی شیک و بروز داشته باشید. این صندل ها دارای طرح و رنگ های متنوعی هستند بدین ترتیب تصرف کننده می تواند با هر سلیقه ای به راحتی انتخاب خود را انجام دهد. استفاده از چرم طبیعی در تولید سبب شده تا ماندگاری آن دو چندان گردد. این شرکت برای پخش صندل طبی مردانه از روش های مختلفی استفاده می کند و با راه اندازی فروشگاه اینترنتی توانسته تمام مدل ها را به مشتری معرفی کند.

شرکت پخش صندل چرم طبیعی مردانه

عوامل موثر در قیمت صندل طبیعی

عوامل موثر در قیمت صندل طبیعی قیمت صندل طبی مردانه به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام به نوعی در تعیین نرخ نهایی نقش دارند. در زیر این عوامل را معرفی می کنیم:

  • اولین و مهمترین عامل سایز صندل است چون هر چه سایز بزرگ تر باشد مسلما مواد اولیه بیشتری برای تولید آن صرف شده بدین ترتیب با قیمت بیشتری هم روانه بازار می شود.
  • کیفیت و قیمت با هم رابطه مستقیمی دارند به طوری که اگر کیفیت افزایش پیدا کند قیمت هم به مراتب بالاتر می رود و این باعث شده تا سطح فروش محصول با کیفیت بیشتر شود.
  • از دیگر عوامل تاثیر گذار می توان به سطح عرضه و تقاضا در بازار اشاره کرد چون زمانی که سطح عرضه محصول نسبت به تقاضا بیشتر باشد مسلما محصول با فراوانی روبرو بوده و این باعث شده تا قیمت آن کاهش پیدا کند از لین رو مشتری می تواند با کمترین بودجه خرید را انجام دهد.
  • نحوه خرید و فروش هم در تعیین قیمت مهم است زمانی که فروشنده دست واسطه ها را از بازار کوتاه می کند و محصول را به صورت آنلاین دد معرض خریداران قرار می دهد مسلما قیمت هم کاهش پیدا می شود.‌
  • خرید به صورت جینی دارای تخفیفات گسترده ای بوده به همین دلیل امروزه بیشتر مصرف کنندگان به خرید عمده گرایش پیدا کرده اند چون باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.
  • تورم مهمترین عامل افزایش قیمت بوده و تمامی اجناس را با رشد چند درصدی روبرو کرده است‌.
  • مناسب بودن قیمت صندل روفرشی زمینه را برای خرید بیشتر فراهم کرده است.

دسته بندی انواع صندل مجلسی

دسته بندی انواع صندل مجلسی دمپایی پسرانه جدید با مدل های متنوعی روانه بازار می شود و همین امر هم باعث شده تا تمام سلیقه ها را به خوبی پوشش دهی کند. صندل های مجلسی دارای نمونه های مختلفی هستند و می توان از نظر شکل ظاهری آنها را به ۲ دسته مجزا تقسیم کرد:

  • ساده
  • طرحدار

مدل های ساده بیشتر سبکی اسپرت دارند و افراد با هر جنسیتی می توانند آنها را انتخاب کنند. نمونه های طرحدار از تزئینات زیبا و بروزی برخوردار هستند که جلوه خاصی به آنها بخشیده است. این صندل ها به صورت صاف و لژدار هستند و پاشنه آنها به صورت کوتاه و بلند است تا همه بتوانند از آنها استفاده کنند. نمونه های جلوباز و جلو بسته هر کدام طرفداران خاص خود را دارند و برای فصول مختلف سال مناسب می باشند.

صندل های بندی برای تابستان مناسب هستند و از عرق کردن پا جلوگیری می کنند. نمونه های جلوبسته می توانند در فصول سرد پا را گرم نگه دارند. مدل های مجلسی به صورت مات و براق روانه بازار می شوند و در شب جلوه فوق العاده ای دارند. دسته بندی کردن این صندل ها از نظر طرح و رنگ و شکل ظاهری نشان می دهد که در تنوع در این محصولات زیاد است.

انواع صندل های چرم با جنس های گوناگون

انواع صندل های چرم با جنس های گوناگون صندل های چرم با جنس های گوناگونی روانه بازار می شوند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • چرم طبیعی
  • چرم مصنوعی

چرم طبیعی چون دارای قابلیت های زیادی است در بازار هم با فروش خوبی روبرو شده است و ارزش بالایی هم دارد. کفی صندل بیشتر جنس ترمو بوده که کاملا ترم و طبی است و به دلیل استاندارد بودن به پا و کمر هم فشاری وارد نمی کند. پی یو و جنس های دیگر هم برای کسی مناسب هستند و شرایط را برای پیاده روی های طولانی فراهم می کنند. تنوع بالا در تولید این صندل ها باعث شده تا مشتری انتخاب های زیادی پیش روی خود داشته باشد.

جنس صندل مردانه بیشتر چرم بوده به همین دلیل کاملا منعطف هستند و به هر شکلی هم تبدیل می شوند. این مصنوعات سطحی صاف و براق دارند که دد کمترین زمان تمیز و لکه گیری می شود. صندل های تولید شده با جنس چرم طول عمر زیادی هم دارند. دوام آنها در مقابل رطوبت و حرارت و فشار بسیار زیاد روده و همین امر هم باعث شده تا مدت طولانی قابل استفاده باشند.‌

در دسته بندی های انجام شده نمونه های چرمی همیشه صدر جدول را به خود اختصاص می دهند. برخی مدل ها جنسی چند لایه و ضخیم دارند به همین دلیل در مقابل ساییدگی دوام بهتری از خود نشان می دهند و دچار پارگی و حتی خراش هم نمی شوند.

فروشندگان صندل چرم طبیعی مردانه

فروشندگان صندل چرم طبیعی مردانه فروشندگان داخلی و خارجی برای فروش صندل جرم طبیعی مردانه به روش های مختلفی متوسل شده اند تا هر کدام که نتیحه بهتری دارد را دنبال کنند. فروش فقط مختص بازار داخلی نیست و چون صندل های چرمی پر طرفدار هستند فروش تا بازار خارجی ادامه دارد. فروش به صورت تکی و جینی صورت می گیرد و همیشه نمونه های جینی نرخ بالاتری در بازار داخلی و خارجی دارند به همین دلیل بیشتر هم مورد استقبال قرار می گیرند.

دمپایی طبی زنانه دکتر شول که از چرم طبیعی تولید شده اند اگر چه ارزش بالاتری دارند اما پر فروش تر هستند. مراکز زیادی در زمینه فروش به تولیدی کمک می کنند. مهمترین آنها نمایندگی ها و شرکت های بازرگانی هستند‌. این مراکز محصول را به صورت عمده و در حجم بالا از تولیدی خریداری کرده و خود روانه بازار می کنند. فروشندگان برای اینکه بتوانند تمام مدل های صندل را به مشتری معرفی کنند سایت فروشگاهی را راه اندازی کرده اند.‌

فروشندگان در فروشگاه اینترنتی فعالیت گسترده ای دارند و با معرفی محصولات متنوع شرایط را برای خریدی آسان و کم هزینه فراهم می کنند. در فروش اینترنتی مشتری می تواند از خدمات آنلاین نهایت استفاده را ببرد و تمام صندل ها را با هم مقایسه کرده و پس از اطلاع از قیمت به روز در کمترین زمان سفارش خود را به ثبت رسانده و آن را هم تحویل بگیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر با تشکر از مجموعه صندل طبی که اطلاعات دقیق و کاملی از ویژگیهای صندل با کیفیت را ارائه دادند و با آگاهی بیشتری می توانیم خرید کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *