شرکت فروش صندل طبی انگشتی حضور فعالی در بازار داشته و انواع این محصول را در کیفیت های بالا در اختیار مشتریان قرار می دهد و به دلیل تنوع در طرح و مدل ها نیاز تمامی مشتریان در هر سلیقه و بودجه ای به طور کامل پوشش داده می شود. خریدار نیز می تواند انواع دمپایی صندل پسرانه و دخترانه را در مدل دلخواه خود و با بهترین قیمت ها تهیه کند و از کیفیت آن ها نیز اطمینان بالایی خواهد داشت.

شرکت فروش صندل طبی انگشتی

بررسی انواع صندل انگشتی

بررسی انواع صندل انگشتی

  • صندل های ارتوپدی برای پاهای قوس دار: کف پا ممکن است ژنتیکی یا ارثی از بدو تولد باشد یا افراد به دلیل استفاده نادرست از کفش و صندلی، ایستادن طولانی مدت با کفش های پاشنه بلند و صندلی و گرفتگی عضلات پا دچار مشکلات مختلفی شوند. در چنین مواقعی پزشک به افراد توصیه می کند از صندلی های طبی برای کاهش فشار روی قوس پا استفاده کنند.
  • صندل طبی مناسب برای بیماران دیابتی: همانطور که می دانید معمولاً بیماران دیابتی به دلیل کاهش جریان خون در پاهایشان پاهای حساس تری نسبت به سایرین دارند و ممکن است به هر دلیلی روی پاهایشان زخم و تاول ایجاد شود. از این رو برای حفظ سلامت پاهای این بیماران، صندلی های طبی مخصوص آنها طراحی شده است. ویژگی بارز صندلی های طبی برای بیماران دیابتی این است که از ورود گرد و غبار و شن به صندلی جلوگیری می کند و آسیب پا را کاهش می دهد. این صندل ها بدون لایه نیز طراحی شده اند زیرا هر درزی در صندل ها می تواند باعث التهاب پوست شود.
  • صندل طبی برای خار پاشنه: افراد ممکن است به دلایل مختلفی مانند اضافه وزن، ورزش‌های شدید مانند پریدن یا دویدن، شل کردن عضلات ساق پا و غیره دچار نقاله‌های پاشنه شوند. صندلی طبی با لبه های بلند به دلیل داشتن کفی و کفی سیلیکونی در درمان قطعی این بیماری بسیار کمک کننده خواهد بود. این صندل ها طوری طراحی شده اند که پاشنه و قوس پا را به خوبی می پوشانند تا هنگام راه رفتن فشار کمتری به این نواحی وارد شود.

صندلی های طبی معمولاً از چرم، جیر و پارچه ساخته می شوند و دارای مدل های متنوعی در رنگ های مختلف مردانه و زنانه می باشند. در بین انواع صندلی های طبی از نظر جنس، بهترین جنس صندلی های طبی چرمی است که ماندگاری بالایی دارند زیرا پاها در آن ها عرق نمی کنند و در صورت استفاده صحیح، عمر طولانی خواهند داشت.

بررسی راحتی صندل طبی

بررسی راحتی صندل طبی زمانی که از صندل های طبی استفاده می کنید، وضعیت پاهای شما بهتر می شود، زیرا این صندل ها باعث می شود که پاهای شما با اندام تحتانی شما هماهنگی بیشتری داشته باشد. این صندلی ها همچنین فشار وارده به مچ پا، پشت و زانو را هنگام ایستادن کاهش می دهد. زیره محکم و راحت صندلی های طبی از پاهای شما در هنگام راه رفتن بیشتر از سایر صندلی های غیر طبی محافظت می کند.

صندل طبی راحتی مردانه و زنانه به گونه ای طراحی شده اند که بتوانید راحت و آسان راه بروید و همچنین هنگام راه رفتن در هوای گرم پاهای خود را خنک نگه دارید. صندلی های طبی از آنجایی که روی پاشنه آن ها بالشتک مخصوصی تعبیه شده است، حرکات خود را هنگام راه رفتن کنترل کرده و از سنگینی و خستگی بیش از حد پاها جلوگیری کنید.

هنگام استفاده از صندل های پیاده روی طبی، پاهای شما به عنوان یک تکیه گاه قوی برای بدن شما عمل می کند و بدن شما را در تعادل نگه می دارد. زیرا راه رفتن روی این صندلی ها بسیار آسان است و تنش را در عضلات پای شما و فشار روی قوس پا را کاهش می دهد.

اکثر افراد هنگام خرید انواع صندل طبی فقط به ظاهر، زیبایی، کیفیت، دوام، قیمت و سایر عوامل اهمیت می دهند. اگرچه در انتخاب آن باید توجه داشت که نوع و فرم پاها در هر فردی متفاوت است و این صندل ها متناسب با پای افراد طراحی شده اند تا به حفظ سلامت پا کمک کنند.

تاریخچه تولید صندل انگشتی

تاریخچه تولید صندل انگشتی اولین دمپایی های موجود در تاریخ به بیش از 5000 سال قبل از میلاد برمی گردد. که انسان های اولیه از آن به عنوان پوششی برای محافظت از پاهای خود استفاده می کردند. اما در مورد تولید انبوه امروز اولین بار است که این اتفاق در ژاپن می افتد. این دمپایی هزاران سال است که در سراسر جهان پوشیده می شود. قدیمی ترین آن در نقاشی های دیواری مصر به 4000 سال قبل از میلاد برمی گردد.

صندلی های لاانگشتی به جا مانده از 1500 سال پیش در اروپا از پاپیروس ساخته شده اند که از پاپیروس و برگ خرما در مصر باستان و جیر در آفریقا ساخته می شد. در هند از چوب و در چین و ژاپن از نی برنج ساخته می شدند. در آمریکای جنوبی از برگ سیزال برای ساخت صندل استفاده می شد، در حالی که مردم بومی مکزیک از یوکا استفاده می کردند.

در صندل های یونانی، بند دمپایی بین انگشت اول و دوم بود، در حالی که در صندلی های رومی، بند آن بین انگشت دوم و سوم بود. صندلی های بین النهرین بند بین انگشتان سوم و چهارم بودند. در هند صندل های سنتی بدون بند هستند، اما یک دستگیره کوچک بین انگشت اول و دوم وجود دارد. این صندلی ها پادوکا نام دارند و تماما از چوب ساخته شده اند.

دمپایی های لاانگشتی به دلیل راحتی خود به سرعت محبوب شدند و در فروشگاه های کفش ساحلی و تابستانی فروخته می شدند. در دهه 1960، این دمپایی ها کاملاً با سبک زندگی ساحلی کالیفرنیا سازگار شدند و به عنوان یک اکسسوری معمولی برای لباس های شنا، مایو یا لباس های تابستانی استفاده می شدند. با محبوبیت بیشتر صندلی های انگشتی، افراد بیشتری از آنها برای مراسم رسمی استفاده می کردند.

امروزه دمپایی های مدرن لاانگشتی طراحی بسیار متنوعی دارند که شامل یک نوار نازک الاستیک با دو بند Y شکل از دو طرف کف پا تا شکاف بین انگشت شست پا و انگشت پا است.

خرید مستقیم صندل طبی انگشتی

 خرید مستقیم صندل طبی انگشتی خرید مستقیم صندل طبی انگشتی به صورت عمده و در بهترین قیمت های ممکن انجام می شود که تنوع زیادی در طرح و مدل ها وجود دارد و مشتری می تواند آن را بر اساس سایز و سلیقه خود خریداری کند. قیمت صندل طبی نیز بسته به جنس و مدل مختلف بوده به همین دلیل تنوع زیادی در قیمت ها نیز وجود دارد و خریدار نیز می تواند متناسب با بودجه خود آن را انتخاب کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *