از شما دعوت می کنیم برای خرید صندل بچه گانه شیک اصل ترک در برندهای معتبر و با قیمت مناسب در ایران این مقاله را بخوانید.

صندل بچه گانه شیک

در فصل تابستان کل خانواده به صندلهای چرمی نیاز دارند، از کوچکترین عضو خانواده تا مسن ترین آنها، اگر در مورد بزرگسالان همه چیز بسیار ساده است اما در مورد کودکان لازم است با دقت به این چالش نزدیک شوید و به شما پیشنهاد می کنیم.

با فرزندتان به خرید بروید به این ترتیب کودک شما می تواند چند قدم با صندل بردارد و به شما بگوید که آیا آن را دوست دارد و آیا راحت است یا خیر، صندلها برای تابستان ایده آل هستند.

زیرا آزادی حرکت را فراهم می کنند و به پاهای شما اجازه می دهند هوای بیشتری را جذب کنند همچنین به پاشنه های کودک خود توجه کنید و مطمئن شوید که از ثبات و حمایت کافی برخوردار هستند.

صندلهای چرم طبیعی را برای بچه ها انتخاب کنید و به یاد داشته باشید که چرم نرم امکان حرکت بیشتر را برای کودک شما فراهم می کند، صندلهای مصنوعی به پاها اجازه تنفس نمی دهند و می تواند منجر به بوی نامطبوع شود.

به قسمت پایین کفش توجه کنید، بهترین کفی صندل باید این اطمینان را حاصل کند که پای کودک شما راحت است همچنین داشتن یک کفی ضد لغزش برای اطمینان از موقعیت پایدار در سطوح مختلف مهم است.

صندل باید کاملاً متناسب با پای کودک باشد و اگر بیش از حد بزرگ باشد باعث می شود پا به جلو سر بخورد در حالی که سایز کوچک باعث ناراحتی کودک شما می شود، اگر نمی توانید با فرزندتان به خرید بروید سایز او را به فروشنده بگویید تا شما را راهنمایی کند، صندلهای چرمی را در رنگهای مورد علاقه فرزندتان انتخاب کنید، اگرچه ممکن است بی اهمیت به نظر برسد اما اولین محرکی است که کودک شما به آن واکنش نشان می دهد.

صندل بچه گانه در تمام تابستان عالی به نظر می رسد و کثیفیهای انباشته شده را می توانید با یک پارچه مرطوب تمیز کنید همچنین می توانید از یک اسپری احیا کننده برای کمک به حفظ کیفیت و قابلیت ارتجاعی صندل استفاده کنید، صندلهای بچه گانه با توجه به نیازهای پای کودکان و همچنین برنامه بازی آنها طراحی شده است.

چرم یک ماده عالی برای کفشهای کودکان است زیرا انعطاف پذیر است و به پاها اجازه می دهد تا نفس بکشند، مدلی که انتخاب می‌کنید باید دارای بند محکم باشد تا در هنگام حرکت پشتیبانی خوبی داشته باشد.

در حالت ایده‌آل مدل انتخابی باید پشتیبان قوی در پاشنه داشته باشد زیرا این قسمتی از کفش است که سریع‌ ترین فرسودگی را دارد، زیره و کفی ضد لغزش عوامل مهمی هستند که باید در انتخاب صندل برای کودکان به آن توجه کرد تا کودک شما بتواند آزادانه و ایمن روی هر نوع کف یا سطحی راه برود در این صورت شما دیگر نگران زمین خوردن فرزند خود نخواهید بود.

بالشتک اضافی در قسمت پایینی کفش، کفی است و پیشنهاد می کنیم صندلی را انتخاب کنید که زیره آن با بو و باکتری مبارزه کند، کفیهای قابل جابجایی زمانی مفید هستند که بچه ها صندلهای خود را خیس می کنند.

زیرا می توانید آنها را بردارید تا مطمئن شوید همه چیز به سرعت خشک می شود، کفشهای خیس محل رشد باکتری‌ها هستند و اگر کاملاً خشک نشوند می‌توانند منجر به مشکلات دیگری شوند.

یکی از مهم ترین قسمتهای کفش برای بچه های بیش فعال زیره کفش است، برای بچه های پر انرژی باید پول بیشتری خرج کنید تا موقع پریدن، دویدن و بازی کردن راحت باشند.

خرید صندل بچه گانه شیک اصل ترک

یافتن صندلهایی با کفی انعطاف پذیر اما غیر لغزنده برای جلوگیری از آسیب مهم است و اطمینان حاصل کنید که کودک شما صندلهایی برای فعالیتهای خاص دارد که ممکن است باعث ساییدگی و پارگی بیشتر در کف پای او شود مانند ورزش یا دویدن، به عنوان مثال خرید صندلهایی که در شنهای گرم راحت هستند می تواند سفر به ساحل را لذت بخش تر کند.

در نزدیکی پشت صندل کودکتان یک تثبیت کننده پاشنه پیدا خواهید کرد، این شکل از کفشی به کفش دیگر متفاوت است اما اغلب یک انحنا در پشت پاشنه است.

تثبیت کننده های پاشنه با افزودن انحنای تندتر به کفش راه رفتن را راحت تر می کند، صندلهای تخت و بدون منحنی معمولاً برای ورزشهایی با حرکات زیاد پهلو به پهلو مانند تنیس مناسب هستند، بچه‌ ها می‌ توانند در حالی که ورزش می کنند و فعالیت زیادی دارند از صندلهای پاشنه گرد بیشترین بهره را ببرند.

یکی از روشهای خاص و ساده برای اندازه گیری سایز پا این است که از کودک خود بخواهید پاشنه های خود را به دیوار بچسباند و از دیوار به عنوان راهنمای خود استفاده کند، هر دو پا باید محکم روی زمین ثابت شوند، یک خط کوتاه بکشید که بلندترین پایه هر پا در آنجا به پایان می رسد.

می توانید از یک تکه نوار برای علامت گذاری خط استفاده کنید یا مستقیماً روی زمین علامت بزنید، فاصله هر پا را از خط تا دیوار اندازه بگیرید تا سایز فرزندتان را به دست آورید.

نکته دیگری که موقع خرید صندل باید در نظر بگیرید عمق، طول و عرض آن است زیرا اگر صندل نامناسب باشد ناخنهای پا فرو می روند که بسیار دردناک است و باعث ایجاد میخچه و پینه می شود.

همچنین پشت پاشنه باید چند میلی متر بین پا و صندل فاصله باشد و صندلهایی که پنجه گرد دارند برای کودکان مناسب تر هستند و پا راحت داخل آن حرکت می کند، پاهای کودک را از نظر تاول بررسی کنید و اگر حساسیتی مشاهده کردید یک سایز بزرگ تر بخرید تا در آینده پای کودک شما دچار میخچه و التهاب نشود.

با رسیدن فصل تابستان خرید صندل یکی از ضروری ترین کارها می باشد و والدین اغلب در پیدا کردن یک صندل شیک و زیبا مشکل و نگرانی دارند.

تمامی صندلهای ما دارای زیره و کفی نرم و منعطف هستند و کودکان به راحتی می توانند راه بروند و حتی ورزش کنند در واقع این صندلها برای کودکانی که فعالیت و انرژی زیادی دارند بسیار مناسب هستند و در مدت طولانی دوام و ماندگاری خود را حفظ می کنند.

اگر می خواهید کودک شما با یک جفت صندل هم راه برود و هم بازی کند از محصولات ما دیدن کنید و برای خرید آنلاین با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *